اخبار

وجه اشتراک مدیر مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا و ثروتمندترین مرد جهان بزوس در این عقیده با یکدیگر توافق دارند که به جای تعادل کار و زندگی بهتراست این دو را باهم هماهنگ کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، همیشه صحبت‌های زیادی در مورد ایجاد تعادل در زندگی و کار مطرح شده و بسیاری نیز توانسته‌اند این تعادل را در زندگی خود ایجاد کنند. اما هرچه افراد شغل‌های مهم‌تر و سخت‌تری داشته باشند از این موضوع غافل می‌شوند.

مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella اخیراً در مورد چگونگی نزدیک شدن به تعادل کار و زندگی صحبت تاثیرگذاری داشته است. طبق گزارش CNBC، نادلا در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت كه او كار و زندگی را جدا نمی‌کند بلكه آن را هارمونی كار و زندگی می‌داند و این دو را هماهنگ می‌کند.

مدیر عامل مایکروسافت گفت: “آنچه من در تلاش برای انجام آن هستیم ایجاد هماهنگی و هارمونی است آن علایق عمیق من با کار من است.”

 

جالب است بدانید شخصی که با این عقیده‌ی نادلا در مورد هماهنگی کار و زندگی موافق است، کسی نیست جز جف بزوس، بنیانگذار آمازون!

بزوس که ثروتمندترین مرد جهان است، در مصاحبه‌ای در سال 2018 گفته بود: “من کلمه “هماهنگی “را به کلمه “تعادل” ترجیح می‌دهم، زیرا تعادل تمایل به معامله دارد. او همچنین گفت که “این رابطه در واقع یک حلقه است؛ این یک تعادل نیست. ”

بزوس همچنین اعلام کرده بود که اگر در کار خود خوشحال باشید در خانه‌تان نیز شاد هستید. اگر من از کارم خوشحال باشم، در خانه نیز بهتر هستم – یک شوهر بهتر و یک پدر بهتر. اگر من در خانه‌ام خوشحالم، با انرژی بیشتری کار می‌کنم؛ یک کارمند بهتر و یک همکار بهتر. ”

نادلا همچنین بر اهمیت داشتن هماهنگی کار و زندگی تأکید کرد. مدیرعامل مایکروسافت اظهار داشت که این امر نه تنها رضایت خاطر بلکه به او انرژی می‌بخشد.

نادلا، گفت: داشتن هارمونی بین زندگی و کار، به او رضایت و انرژی فوق العاده ای را برای بازگشت به کار خود داده است.

مطالب اخیر

آمریکایی‌ها ماهانه ۴۵ ساعت پای تیک تاک هستند

کاربران آمریکایی بیشترین وقت خود را در ماه صرف شبکه اجتماعی ویدئویی چینی تیک تاک…

4 ساعت پیش

واکسن ۵۰۰ هزار دلاری سرطان ۶ سال دیگر در بازار

واکسن سرطان به قیمت ۵۰۰ هزار دلار برای هر بار تزریق تا ۶ سال دیگر…

1 روز پیش

طراحی آیفون ۱۶ بدون کلید فیزیکی

آیفون ۱۶ به کلی فارغ از کلید فیزیکی سنتی است و به جای آن دکمه…

2 روز پیش

موبایل متفاوت MIAD 01 برای دوستداران ام پی تری پلیر

برند چینی Moondrop، سازنده هدفون مانیتورینگ استودیویی{IEM} پرده از رخ اولین گوشی هوشمند خود به…

4 روز پیش

هوآوی واچ فیت ۳ کپی اپل واچ است

رندرهای جدید از هوآوی واچ فیت ۳ نشان می‌دهد برند چینی قدمی فراتر از الهام…

6 روز پیش

فراخوان ۴ هزار وانت‌ سایبرتراک به دلیل نقص در پدال گاز

تسلاموتورز مجبور به فراخوان بیش از ۴ هزار وانت سایبرتراک به دلیل نقص فنی در…

7 روز پیش