وجه اشتراک مدیر مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا

0
3531

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا و ثروتمندترین مرد جهان بزوس در این عقیده با یکدیگر توافق دارند که به جای تعادل کار و زندگی بهتراست این دو را باهم هماهنگ کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، همیشه صحبت‌های زیادی در مورد ایجاد تعادل در زندگی و کار مطرح شده و بسیاری نیز توانسته‌اند این تعادل را در زندگی خود ایجاد کنند. اما هرچه افراد شغل‌های مهم‌تر و سخت‌تری داشته باشند از این موضوع غافل می‌شوند.

مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella اخیراً در مورد چگونگی نزدیک شدن به تعادل کار و زندگی صحبت تاثیرگذاری داشته است. طبق گزارش CNBC، نادلا در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت كه او كار و زندگی را جدا نمی‌کند بلكه آن را هارمونی كار و زندگی می‌داند و این دو را هماهنگ می‌کند.

مدیر عامل مایکروسافت گفت: “آنچه من در تلاش برای انجام آن هستیم ایجاد هماهنگی و هارمونی است آن علایق عمیق من با کار من است.”

 

جالب است بدانید شخصی که با این عقیده‌ی نادلا در مورد هماهنگی کار و زندگی موافق است، کسی نیست جز جف بزوس، بنیانگذار آمازون!

بزوس که ثروتمندترین مرد جهان است، در مصاحبه‌ای در سال 2018 گفته بود: “من کلمه “هماهنگی “را به کلمه “تعادل” ترجیح می‌دهم، زیرا تعادل تمایل به معامله دارد. او همچنین گفت که “این رابطه در واقع یک حلقه است؛ این یک تعادل نیست. ”

بزوس همچنین اعلام کرده بود که اگر در کار خود خوشحال باشید در خانه‌تان نیز شاد هستید. اگر من از کارم خوشحال باشم، در خانه نیز بهتر هستم – یک شوهر بهتر و یک پدر بهتر. اگر من در خانه‌ام خوشحالم، با انرژی بیشتری کار می‌کنم؛ یک کارمند بهتر و یک همکار بهتر. ”

نادلا همچنین بر اهمیت داشتن هماهنگی کار و زندگی تأکید کرد. مدیرعامل مایکروسافت اظهار داشت که این امر نه تنها رضایت خاطر بلکه به او انرژی می‌بخشد.

نادلا، گفت: داشتن هارمونی بین زندگی و کار، به او رضایت و انرژی فوق العاده ای را برای بازگشت به کار خود داده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها