ورشکستگی کامل خودروساز آمریکایی فیسکر

0
3
Generated by pixel @ 2020-01-17T21:34:33.723013

فیسکر آتوموتیو، خودروساز آمریکایی که در سال ۲۰۰۷ توسط طراح هلندی راه اندازی شد، اعلام ورشکستگی کرد.

به گزارش کالاسودا، اکنون صاحبان خودروهای این برند مخصوصا فیسکر اوشن ۷۰ هزار دلاری احساس ناامیدی، عصبانیت و فریبکاری دارند و اگرچه هنوز درگیر پرداخت وام‌های خود هستند اما بدتر از همه اینکه آنها هیچ سرنخی از افاق بعدی ندارند.

این برند این هفته درخواست حمایت از ورشکستگی داد و اگر از خاکستر فصل ۱۱ قانون ورشکستگی بیرون نیاید، مشتریان در طولانی مدت قادر به تامین قطعات، آپدیت نرم افزاری و رفع اشکال آنلاین حین رانندگی نخواهند بود که این موضوع برای مالکان فعلی آزار دهنده شده است.

این استارت‌آپ،هم یک ماشین ناتمام و هم یک سیستم پشتیبانی توسعه نیافته برای خود به جا می‌گذارد، که تلاش برای یافتن پاسخ‌ها را بسیار ضروری‌تر می‌کند.

اگر فیسکر یک محصول آزمایش‌شده‌تر منتشر می‌کرد و یک عملیات خدماتی قوی‌تر ایجاد می‌کرد، مسلماً می‌توانست از این آشفتگی کاملاً جلوگیری کند.

علاوه بر این، «فیسکر اوشن» با هر یک از خودروهای “یتیم” قبل از آن فرق دارد.

در حالی که مالک مدل Bricklin SV-1 احتمالاً راحت ترین زمان را برای یافتن قطعات ندارد، آن خودرو هنوز برای ماندن در جاده صرفاً به تعمیرات مکانیکی بستگی دارد.

اما اوشن توسط نرم‌افزار مدرن خودروهای متصل پشتیبانی می‌شود. اگر آن نرم‌افزار یا شبکه پشت آن به‌درستی نگهداری نشود، مدل ۷۰ هزار دلاری اوشن ممکن است عملکردهای کلیدی خود را از دست بدهد – دقیقاً مانند اینکه گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر به دلیل نبود شبکه 3G دچار مشکل می‌شوند.

بعلاوه، نرم افزار هیچ گاه گزینه قوی مدل اوشن نبوده است. در سالی که اوشن به فروش رفت، بسیاری از مالکان با انواع اشکالات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دست و پنجه نرم کردند و ورشکستگی عده ای را متعجب کرد که آیا خودروهایشان هرگز آنطور که تبلیغ می شود کار خواهد کرد یا خیر.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه چهار تحقیق در مورد مدل اوشن، از جمله در مورد نقص عملکرد ترمز آغاز کرده است.

فیسکر اخیرا فراخوانی را برای رفع نقصی که می‌تواند منجر به از دست دادن نیرو شود، صادر کرده است. حتی اگر مشکلات فعلی آنها به نحوی توسط بخش خدمات اسکلت فیسکر حل شود، برخی نگران مشکلات بیشتر هستند.

یکی از مالکان، که به دلایل شخصی خواست نامش فاش نشود، گفت که در نهایت از یک تکنسین فیسکر خواست تا یک صفحه نمایش سرگرمی جدید که گهگاه سیاه می شد و دستگیره درها که شکننده و ترک خورده بودند به او سفارش دهد. اکنون او مطمئن نیست که آن قطعات را به دست آورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها