ویژگی های بی نظیر گوشی های اندرویدی که آرزوی کاربران iPhone است!

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی های بی نظیر گوشی های اندرویدی بپردازیم که آرزوی خیلی از کاربران iPhone محسوب می شود. قطعا این موارد می تواند نگاه شما را به خود جلب کند.

کاربران اندرویدی در برابر کاربران iOS

هفته گذشته ، ما در مورد ویژگی های بی نظیر گوشی های iPhone که آرزوی کاربران اندرویدی است صحبت کردیم. بعضی از مواردی که باعث حسادت کاربران اندرویدی می شود را می توانیم نام ببریم مانند اتصال خیلی سریع گوشی iPhone به دستگاه های دیگر شرکت اپل ، کلیک روی نوار اعلان و بازگشت آن به طور خودکار به جای اولیه ، نرم افزار پیام رسانی مانند iMessage و خیلی موارد دیگر.

ویژگی های سخت افزاری دلخوان کاربران iPhone

حالا سوالی که از کاربران گوشی های iPhone پرسیده شده است می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. از کاربران گوشی های iPhone پرسیده شده است که چه ویژگی هایی در گوشی های اندرویدی وجود دارد که شما هم دوست داشتید در گوشی های iPhone مشاهده کنید. کاربرانی از اندروید به iOS جا به جا شده اند ، دل آنها برای چراغ LED اعلان روی صفحه نمایش گوشی خود تنگ شده است. یکی دیگر از کاربران به دسترسی های این گوشی ها اعتراض داشته که ای کاش می توانستند تنظیمات بخش اعلان آن را همانند اندروید تغییر دهند.

دستیار صوتی پرطرفدار گوشی های اندرویدی و درخواست کاربران iPhone

یکی دیگر از خواسته های کاربران iPhone این است که دیگر سیری وجود نداشته باشد…. تحقیقات و آمارها نشان داده که کاربران تمایل بیشتری به استفاده از دستیار صوتی گوگل دارند و از خیلی لحاظ این دستیار صوتی بهتر از سیری عمل می کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دستیار صوتی گوگل قابلیت نصب روی گوشی های iPhone را دارد. برای استفاده از این اپلیکیشن ، کاربران باید روی این برنامه کلیک کنند یا از طریق دستیار صوتی سیری آن را باز کنند. حرکت دوم باعث می شود تا کاربران به شکل زیر دستیار صوتی گوگل را باز کنند:

Hey Siri , O.K. Google!

قابلیت های خاص گوشی های اندرویدی

خیلی از کاربران گوشی های iPhone به شخصی سازی سیستم عامل اندروید حسودی می کنند و دوست دارند تا آنها هم از این ویژگی بهره ببرند. خیلی از کاربران تمایل دارند تا چارچوب شکل برنامه ها را تغییر دهند ولی این موضوع در گوشی های iPhone وجود ندارد. یکی دیگر از ویژگی های گوشی های اندروید که توانسته نگاه کاربران iPhone را به خود جلب کند سیستم روشن بودن صفحه نمایش است که به کاربران اندروید این اجازه را می دهد که اطلاعاتی مانند زمان ، تاریخ ، میزان باتری مصرفی را خیلی ساده مشاهده کنند. کاربران گوشی های iPhone همچنین به سیستم جداسازی صفحه نمایش در گوشی های اندرویدی نیز حسادت می کنند و آرزو داشتند که چنین سیستمی در گوشی های آنها نیز وجود داشت.

اگر شما هم از کاربران گوشی های iPhone هستید و ویژگی هایی در گوشی های اندرویدی وجود دارد که تمایل دارید آن را در گوشی خود نیز ببینید آن را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید!

 با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش