پردازنده های شرکت هوآوی ؛ برگ برنده این کمپانی چینی

0
1111
پردازنده های شرکت هوآوی ؛ برگ برنده این کمپانی چینی

پردازنده های شرکت هوآوی ؛ برگ برنده این کمپانی چینیکالاسودا- پردازنده های شرکت هوآوی تنها روی گوشی های این شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع در ابتدا شاید اتفاقی باشد یا برندی علاقه مند به استفاده از پردازنده های کایرین هوآوی روی گوشی های اندرویدی خود نباشد با این وجود خبر های از برند هوآوی به گوشی می رسد که این شرکت چینی به هیچ عنوان قصد ندارد برگ برنده خود را

با برند های دیگر سهیم شود.

پردازنده های کایرین ؛ تنها چیپست انحصاری پردازنده

در حال حاضر چهار شرکت بزرگ پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی را تامین می کنند. بدون شک ضعیف ترین شرکت را باید مدیا تک دانست. این کمپانی با وجود اینکه در سال اخیر چیپست های قدرتمندی را تولید کرده هنوز هم ضعیف ترین نام در میان تولید کنندگان محسوب می شود.در حال حاضر بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند برای موبایل های ارزان قیمت خود از این شرکت خریداری می کنند، برند نوکیا را می توان یکی از مشتریان اصلی این برند دانست. پردازنده بعدی اگزینوس است که در ابتدا به نظر می رسد تنها مورد استفاده برند سامسونگ قرار گیرد اما کره ای ها به چیست های خود به عنوان یک محصول قابل فروش نگاه می کنند و به تازگی برخی از محصولات خود را به برند های چینی می فروشند. پردازنده های اگزینوس در رده های مختلفی چیست تولید می کند اما شرکت سامسونگ به دلیلی پرچمداران خود را در دو نسخه روانه بازار فروش می کند که نسخه دیگر پردازنده های شرکت اسنپدراگون است.

کمپانی قدرتمند کوالکام تا مدتی پیش تمام پرچمداران بازار را مجهز به پردازنده های خود می دید اما در سال های اخیر هوآوی این معادله را به هم زده است. این شرکت قدیمی در حال حاضر پرفروش ترین برند ساخت پردازنده است و تقریبا با تمام برند های موبایل برای ساخت انواع گوشی های هوشمند همکاری دارد. با این وجود باید شرکت هایسیلیکون کایرین را تنها کمپانی سازنده انحصاری پردازنده های موبایل دانست.

پردازنده های شرکت هوآوی ؛ برگ برنده این کمپانی چینی

چرا پردازنده های شرکت هوآوی به فروش نمی رسند؟

روز گذشته مدیر ارشد این شرکت قدرتمند اعلام کرد که هوآوی به محصولات شرکت هایسیلیکون به عنوان یک برگ برنده نگاه می کند و پردازنده های شرکت هوآوی هیچ گاه این پردازنده غیر از گوشی های هوآوی و آنر مورد استفاده قرار نمی گیرد. در حال حاضر بیش از 70 درصد گوشی های این شرکت محهز به پردازنده های این شرکت هستند و هوآوی تنها برای ساخت برخی مدل های ارزان قیمت و میان رده با شرکت های کوالکام و مدیا تک همکاری می کند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید