آموزش

پرینت عکس با موبایل را چگونه انجام دهیم؟

گوشی شما می تواند یک دوربین شگفت انگیز برای ثبت لحظه‌های خاص باشد. اما اگر بخواهید این تصاویر را به طور مستقیم از گوشی به پرینت تبدیل کنید چه کاری باید انجام دهید؟

چاپ عکس از طریق پرینتر

اگر یک چاپگر جوهرافشان بی سیم یا لیزری دارید، می‌توانید چاپ عکس‌ها را از گوشی به پرینتر شروع کنید. برای این کار یک عکس از گالری گوشی خود انتخاب کنید، منوی آبشاری را باز کنید (دکمه Airdrop در ios و قسمت سه نقطه در اندروید). Print را انتخاب کنید و چاپگر را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که به همان شبکه وای فای پرینتر خود وصل شده اند.

کیفیت چاپ در این موارد ممکن است بسیار شگفت آور نباشد، چرا که این پرینترها برای پرینت حرفه ای عکس ها طراحی نشده اند و بیشتر برای اسناد و مدارک و تکالیف مدرسه مناسب اند.

چاپ عکس از طریق پرینتر مختص عکس

برای بهترین نتیجه ، از یک چاپگر عکس واقعی استفاده کنید. پرینترهای لیزری مختلفی وجود دارند که با اتصال به گوشی شما به راحتی می توانند عکس های مدنظر شما را در ابعاد و کیفیت دلخواه پرینت کنند. HP ENVY 5055 یک چاپگر عکس با قیمت فوق العاده است که قادر به چاپ اکثر اندازه های استاندارد عکس (نامه ، قانونی ، 6 در 4 ، 7 در 5 و 10 در 8) است. این عکس های رنگی را با ابعاد 4800 در 120 چاپ می کند ، که برای اکثر افراد مناسب است و دارای اسکنر اسناد داخلی است که گزینه خوبی است. (متأسفانه کاربران iOS باید از از برنامه HP Smart استفاده کنند.)

چاپ عکس از طریق اپلیکیشن

اگر نمی‌خواهید صدها دلار برای چاپگر جدید خرج کنید، می توانید چند عکس با کیفیت بالا را از گوشی خود چاپ کنید. پس بهتر است یک سرویس چاپ انتخاب کنید که ارزان و ساده ترین راه است.

برنامه های زیادی در این خصوص وجود دارد که یکی از آنها Shutterfly برای ios و اندروید است. این روش مقرون به صرفه، قابل استفاده و بسیار مناسب برای چاپ عکس‌های استاندارد، کارت یا حتی چاپ‌های بزرگ است.

اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید ، Mpix (iOS / Android) یا Print Studio (iOS / Android) بهترین انتخاب برای شماست. Mpix یک رقابت مستقیم برای Shutterfly است ، در حالی که Print Studio بسیار ساده است و یک رابط کاربری فوق العاده آسان برای استفاده دارد.

مراجعه حضوری برای پرینت

اگر می‌خواهید عکس‌های خود را با کیفیت بالا چاپ کنید، نیاز است که آن را به صورت حضوری در یک کیوسک یا آتلیه انجام دهید. میتوانید عکس‌ها را به صورت وایرلس به آنها ارسال کرده تا چاپ کنند و نیاز به اتصال سیمی نیست.

در خارج از کشور، در اکثر فروشگاه‌های بزرگ می‌توانید کیوسک‌های چاپ عکس را ببینید که با گرفتن عکس شما، پرینت آن را به صورت حضوری تحویلتان می دهدن. برخی از برنامه ها مانند Walgreens نیز به شما امکان سفارش چاپ عکس را می دهند.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

15 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش