کلیپ ویدئویی یا موسیقی صوتی؟؛ ویژگی جدید یوتیوب موزیک چیست؟

کاربران یوتیوب موزیک می تواند تماشای کلیپ ویدئویی یا شنیدن موسیقی روی این اپلیکیشن را به صورت دستی انتخاب کنند. برای مثال می توانند تصمیم بگیرند که آهنگی که در حال پخش است را به صورت تصویری نیز ببینند.

تغییر پلتفرم با کشیدن انگشت به چپ و راست

برای بسیاری از ما پیش آمده که به آهنگی که گوش می کنیم، دوست داریم کلیپ ویدئویی و تصویری آن را هم ببینیم. به همین دلیل آن را در یوتیوب سرچ کرده و کلیپ آن را تماشا می کنیم. گاهی نیز حجم زیادی برای دیدن ویدئو نداریم و تنها می خواهیم که از موسیقی لذت ببریم. این ویژگی ای است که اخیرا در یوتیوب موزیک ممکن شده است و کاربران می توانند تنها با یک سوویپ کردن انگشت به سمت راست یا چپ آن را امتحان کنند.

یوتیوب برای محبوبیت اپلیکیشن خود تلاش می کند

یوتیوب موزیک ویژگی های خوبی در زمینه پخش ویدئو در میان اپلیکیشن های استریم دارد، اما در زمینه پخش موسیقی منفرد شاید فعلا راه برای رسیدن به اپل موزیک و اسپاتیفای داشته باشد. انجام چنین کارهایی می تواند به این برند کمک کند که از استریم موسیقی خود نیز استفاده بیشتری کرده و محبوبیت بیشتری بین کاربران کسب کند.

گوگل، شرکت مادر یوتیوب؛ در چند ماه گذشته تغییرات جالبی را به وجود آورد و ویژگی های جذابی را به یوتیوب موزیک اضافه کرده است زیرا تلاش می کند تا عملکرد را بهینه و شکافی که بین این اپلیکیشن ها وجود دارد را پر کند.

چطور این کار را انجام دهیم؟

آخرین آپدیت این اپلیکیشن نیز با هدف استفاده بهتر از توانایی اصلی این پلتفرم ارائه شده و به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به تغییر پلتفرم بین ویدئو و صدا تنها با یک حرکت دست این کار را انجام دهند.  در حقیقت بدون اینکه دو محتوا را جداگانه ببینید، روی یک پلتفرم قادر به تماشای ان خواهید بود. هنگامی که یک اهنگ پخش می شود، می توانید از قسمت در حال پخش روی Video یا Song بزنید یا انگشت خود را به چپ و راست بکشید.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

18 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش