کوپه شاسی بلند شیائومی

0
3

تصاویر جاسوسی شده از کوپه شاسی بلند شیائومی منتشر شد.

به گزارش کالاسودا، خودرو برقی با کد فنی داخلی MX11 دومین خودرو این برند چینی است که معرفی می‌شود که باید رقیبی برای تسلا مدل Y باشد.

تصاویر فاش شده اولین نگاه اجمالی به طراحی MX11 را ارائه می دهند، هرچند ممکن است به شدت استتار شده باشد.

نمای جلویی دارای زیبایی‌شناسی مدرن است و چراغ‌های جلوی یکپارچه‌ای که یادآور سدان SU7 هستند، به چشم می‌خورد.

قابل ذکر است که MX11 از یک سنسور LiDAR بر روی سقف خود استفاده می کند که به ویژگی های پیشرفته کمک راننده مانند Navigate on Pilot (NOA) اشاره می کند.

خط سقف کوپه مانند تا قسمت عقب امتداد یافته و به یک شخصیت اسپرت اشاره دارد. عناصر طراحی مانند دوربین‌های جانبی، کالیپرهای ترمز زرد، چرخ‌های پنج پره، و چراغ‌های عقب آشکار، زبان طراحی مدل SU7 را بازتاب می‌دهند و هویت برند شیائومی را تقویت می‌کنند.

در حالی که مشخصات دقیق هنوز مشخص نیست، MX11 احتمالاً پیشرانه‌های SU7 را به اشتراک می‌گذارد که قدرت خروجی از ۲۹۵ تا ۶۷۳ اسب بخار را نشان می‌دهد.

ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی با اشتیاق همراه شده است و آمار فروش چشمگیر مدل SU7 گواه آن است.

این شرکت در عرض ۲ و نیم ماه ۲۰ هزار خودرو مدل SU7 را عرضه کرده و قصد دارد تا پایان ۲۰۲۴ بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو راهی بازار کند.

با آماده شدن MX11 برای پیوستن به خط تولید در سال ۲۰۲۵، شیائومی خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند در مسابقه EV معرفی می‌کند.

لی جون، مدیر عامل شیائومی قبلا بر تعهد این شرکت برای ارائه “خودروهای رویایی” برای توده‌ها تاکید کرده بود.

خودرو مدل SU7 با الهام از پورشه و مک لارن، نمونه‌ای از این فلسفه است و اگر MX11 از همین روش پیروی کند، می‌تواند یکی دیگر از خودروهای موشوم به«قاتل پرچمدار» باشد که ویژگی‌های سطح بالا را با قیمت مقرون به صرفه  ارائه می‎‌دهد.

از آنجایی که شیائومی توانایی‌های تولید خودروهای برقی خود را افزایش می‌دهد، این شرکت قصد دارد تولید MX11 را در اواخر سال ۲۰۲۵ و پس از تکمیل فاز دوم کارخانه مونتاژ پکن آغاز کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها