دسته ها: موبایل

گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان

قیمت گوشی های هوشمند این روزها در مقایسه با ماه های قبل کمی کاهش داشته است. این کاهش قیمت باعث شده فروش محصولات زیر 2میلیون تومان نیز در بازار رونق بهتری پیدا کند. امروز قصد داریم مانند ماه های اخیر به موبایل های این رده قیمتی بپردازیم.

به طور کلی توجه داشته باشید گوشی های هوشمندی که در بازار ایران با قیمتی کمتر از دو میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد در گروه ارزان ترین گوشی های هوشمند بازار جهانی قرار دارند، با این وجود گوشی های متنوعی در این میان وجود دارد که می تواند متناسب با نیاز و هزینه شما کارایی بسیار خوبی را برایتان ایجاد کنید. برای بررسی این محصولات با ما همراه باشید.

کمپانی هواوی و بهترین گوشی های هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان

بدون شک کمپانی هواوی یکی از پرطرفدارترین کمپانی‌های سازنده گوشی های هوشمند است. با وجود اینکه هواوی دیگر یک کمپانی و برند گوشی ارزان قیمت به شمار نمی‌رود اما همچنان محصولات متنوعی در این رده قیمت دارد که می تواند یک خرید بسیار خوب برای کاربران به شمار رود.

این کمپانی چینی یکی از گوشی های هوشمند خود را با نام Y3 نسخه 2018 با قیمتی در حدود یک میلیون و 500هزار تومان به فروش می‌رساند. گوشی هوشمند Y5 Prime 2018 نیز دیگر گوشی هواوی با قیمت زیر 2میلیون تومان است که حدود 1 میلیون و 800هزار تومان است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند ارزان ترین محصول هواوی است که با رم نرم افزاری دو گیگابایتی به فروش می رسد.این گوشی موبایل دارای پردازنده 4 هسته ای است و پشتیبانی از اندروید 8.1 می تواند بسیاری از نیاز های کاربران در مورد اجرای نرم افزار های کاربردی را تا حدی راحت کند.

هواوی برای Y5 دوربین اصلی 13 و سلفی 5 را در نظر گرفته که در رده قیمتی این محصول منطقی به نظر می آید.در کنار موارد یاد شده شاهد عرضه این گوشی هوشمند با باتری 3020 میلی آمپری هستیم که به نظر از نقاط قوت این محصول به شمار می رود.

 

گوشی های خوش قیمت آنر در بازار ایران

در کنار این گوشی هوشمند نماینده های برند آنر نیز قرار دارد، برند آنر همواره محصولات ارزان تری را روانه بازار فروش کرده و از این رو توانسته به نیاز کاربران در مورد قیمت مناسب پاسخ بسیار خوبی دهد.

گوشی هوشمند آنر 7 اس را باید یک محصول مناسب و جذاب در این رده قیمت دانست، این گوشی موبایل از نظر سخت افزاری شباهت های بسیاری به Y5 دارد و با قیمتی در حدود 1 میلیون و700 هزار تومان به فروش می رسد. این گوشی ارزان قیمت دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و از رم 2 گیگابایتی بهره می برد. نماینده ارزان قیمت آنر از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی نیز در این رده قیمت جالب توجه خواهند بود.

در کنار این گوشی هوشمند می تواند نسخه دیگری از گوشی های ارزان قیمت آنر را خریداری کنید. گوشی موبایل Honor 7A یکی از محصولات ارزان قیمت موجود در بازار است که قیمتی در حدود 2 میلیون تومان دارد. این گوشی هوشمند را می توان از بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار دانست.

بیشتر بخوانید : بهترین و ارزان ترین گوشی ها با قیمت زیر 6 میلیون تومان

 

 

Honor 7A بهترین گوشی خوش قیمت آنر

Honor 7A نیز مانند نسخه قبلی دارای یک لنز به عنوان دوربین اصلی است و در این گوشی هوشمند شاهد لنز 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی هستیم، با این وجود در بخش دوربین سلفی شرایط بهبود پیدا کرده و شاهد لنز 8 مگاپیکسلی برای نماینده برند آنر هستیم. در این میان توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند دارای فلاش ال ای دی در بخش دوربین اصلی و سلفی است.

ویژگی دیگری که باعث می شود این گوشی موبایل طرفداران بسیاری داشته باشد را باید پردازنده این محصول دانست، آنر برای گوشی ارزان قیمت خود پردازنده اسنپدراگون 430 را در نظر گرفته است، این پردازنده 8 هسته ای قدرت بسیار بالاتری در مقایسه سایر محصولات کمپانی هواوی دارد و به نوعی آن را می توان جدای گوشی های هوشمند دیگر دانست. با این وجود در نظر داشته باشید که این محصول کمی از 2 میلیون تومان گران تر است اما بدون شک ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 میلیون

 

 

گوشی سامسونگ زیر 2 میلیون تومان

در این مقاله نمی توان گوشی های سامسونگ را در کنار بهترین گوشی های کمتر از 2 میلیون تومان قرار داد، این روز ها ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ که در بازار ایران وجود دارد را باید دانست و سایر گوشی های هوشمند سامسونگ که ارزان‌تر هستند را باید از گوشی های دو یا سه سال گذشته بازار دانست که هنوز هم وارد بازار فروش می شوند، از این رو نمی‌توان آن ها را بهترین انتخاب برای این رده قیمت دانست.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی های تا 5 میلیون کدام گوشی ها هستند؟

 

 

گوشی های ارزان قیمت نوکیا شرایط بسیار جالبی در بازار دارند

به طور کلی محصولات ارزان قیمت نوکیا در بازار جهانی نیز بسیار پرطرفدار هستند، برند نوکیا توانسته با پشتیبانی از اندروید گو و همچینین وعده دریافت به روز رسانی به مدت دو سال برای گوشی های ارزان قیمت فروش قابل توجهی در این بازار داشته باشد. البته خرید این گوشی های هوشمند نیز کاملا منتطقی است و افرادی که قصد اجرای نرم افزار های متعددی را دارند می توانند از ویژگی های این برند استفاده کنند.

گوشی موبایل نوکیا 3.1 ارزان ترین گوشی هوشمند نوکیا در این رده قیمت است، این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان دارد و به نوعی یکی از بهترین گوشی ها در این رده به شمار می رود. 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار رم نرم افزار 2 و همچنین اندروید 8.1 به خوبی می تواند کارهای عادی و سبک را اجرا کند. این گوشی هوشمند در بخش دوربین نیز مناسب است و شاهد لنز های 13 و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی این محصول هستیم.

بیشتر بخوانید : بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون

 

نوکیا 5.1 بهترین گوشی خوش قیمت نوکیا

نوکیا 5.1 یکی دیگر از گوشی های و نمایندگان کمپانی اچ ام دی گلوبال و برند نوکیا به شمار می رود، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی است و با قیمتی در حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد. نوکیا 5.1 در بخش دوربین شرایطی مانند نسخه ارزان قیمتتر برند نوکیا دارد اما در بخش پردازنده شاهد چیپست مدیاتک 6750 هستیم، این پردازنده 28 نانومتری و هشت هسته ای در این رده قیمت به نظر پردازنده خوبی خواهد بود و می تواند نیاز های کاربران را برطرف کند. بهره مندی از باتری 2990 میلی آمپری نیز می تواند در کنار ویژگی های جذاب این محصول قرار گیرد و اگر باتری گوشی هوشمند برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید روی این ویژگی نوکیا 5.1 در مقایسه با سایر محصولات حساب کنید.

 

 

نماینده اچ تی سی در میان گوشی های ارزان قیمت

کمپانی اچ تی سی به مرور به یک برند خاطره انگیز تبدیل می شود و کمتر از گوشی های این برند خبری منتشر می شود اما در حال حاضر این برند با عرضه گوشی هوشمند دیزایر 10 لایف استایل با قیمت نزدیک به 2میلیون تومان در این رده از محصولات قرار می گیرد.

 

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش