گوشی هوشمند جدید اچ تی سی ویژگی های جالبی به همراه دارد

0
702

کالاسودا_ ویژگی های گوشی هوشمند جدید اچ تی سی، خبر از دو قابلیت هیجان انگیز می دهد. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد اچ تی سی با وجود تحمل ضررهای بسیار در چند سال اخیر همچنان امید خود را از دست نداده و سعی دارد خود را به روزهای خوش نه چندان دور خود نزدیک کند. با توجه به اخبار موجود گوشی هوشمند جدید اچ تی سی خبر از اینترنت نسل پنجم می دهد که در حال حاضر برای کاربران بسیار هیجان انگیز است.

کمپانی اچ تی سی در سال های اولیه گوشی های هوشمند خود را با برچسب ساخت تایوان روانه بازار فروش کرد و توانست در سال 2011 گوشی های موبایل HTC Sensation و Sensation XL را روانه بازار فروش کرده و به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کند. با وجود این، روند نزولی این برند ادامه پیدا کرد تا جایی که در سال های اخیر همواره خبر از ضررهای بسیار هنگفتی از این کمپانی منتشر می شود. تا سال گذشته گوشی های این برند توسط کمپانی یاس وارد بازار ایران می شد که در حال حاضر این کمپانی گوشی های هوشمند سری آنر را روانه بازار فروش می کند.

گوشی هوشمند جدید اچ تی سی دارای پردازنده اسنپدراگون 855 خواهد بود. این کمپانی هر سال گوشی های خود را به پردازنده سال کمپانی کوالکام مجهز می کند و این گوشی موبایل نیز از این قاعده پیروی می کند. این پردازنده هفت نانومتری رقیبی بسیار جدی برای پردازنده های کایرین 980 هوآوی و A12 اپل خواهد بود. پردازنده کوالکام از اینترنت نسل پنجم پیروی می کند و با توجه به این موضوع که تا سال 2019 این اینترنت در اختیار کاربران قرار نمی گیرد، با این حال این پردازنده از اینترنت نسل پنجم بهره می برد.

پردازنده اسنپدراگون 855 از مودم X24 این شرکت استفاده می کند که شامل پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم می شود. به نظر می رسد این کمپانی قصد استفاده از مودم X50 را داشته باشد که در این صورت گوشی هوشمند جدید اچ تی سی از اینترنت نسل پنجم نیز بهره خواهد برد. اگر این موضوع حقیقت پیدا کند باید شاهد حضور این گوشی هوشمند در کنار پرچمدار سال آینده سامسونگ در بخش گوشی های موبایلی که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند، باشیم.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا همچنان این برند را یک انتخاب بسیار خوب برای گوشی هوشمند خود می دانید؟ باید دید کمپانی تایوانی این برند می تواند مسیر پیشرفت را طی کند یا خیر.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها