شیائومی اولین گوشی تمام صفحه خود را به زودی روانه بازار می کند؟

0
2031

کالاسودا- شایعاتی امروز منتشر شد که نشان می دهد گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3 با صفحه نمایشی بسیار هیجان انگیز روانه بازار خواهد شد. کمپانی چینی شیائومی این روز ها در همه حوزه های تکنولوژی بسیار فعال است و در تمام امور نیز موفق عمل می کند با این وجود این اخبار هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و تنها این موضوع را باید ارزشمند دانست که شیائومی بعد از لو رفتن این موضوع هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد و تصاویر منتشر شده را از وب سایت خود حذف کرد.

یکی از مدریان ارشد کمپانی شیائومی در بخش طراحی ؛ نمای کلی از Mi Mix 3 را به نمایش گذاشت که نشان می دهد این گوشی ظاهری متفاوت با موبایل های دیگر خواهد داشت و شاید آن را بتوان نزدیک به آخرین شاهکار اوپو که ساخت گوشی هوشمند تمام صفحه اتس نسبت داد . این تصاویر که به اشتباه در سایت قرار گرفته بود به سرعت از وب سایت رسمی شیائومی حذف شد و این کمپانی نیز در قبال این اتفاق سکوت کرد. تصاویر منتشر شده که به نظر قصد داشت خبر هایی از نسخه جدید رابط کاربری شیائومی را به نمایش بگذارد ناخودآگاه این موضوع را بیان کرد.

البته در این طرح این برند چینی از دکمه مخصوصی برای هوش مصنوعی استفاده کرده است که به احتمال زیاد قابلیت های را در هنگام عکس برداری در اختیار کاربران قرار خواهد داد. البته این خبر به صورت رسمی بیان نشده است و انتظار می رود شیائومی پاسخی نسبت به آن دهد . این خبر زمانی جذابیت بیشتر را پیدا می کند که متوجه می شویم شیائومی مدتی پیش خبر تولید یک گوشی هوشمند تمام صفحه را به کاربران داده بود اما این موضوع که گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3 همان گوشی تمام صفحه است هنوز مشخص نیست و باید منتظر روزهای آینده بود و در نهایت پرچم دار گوشی های صفحه نمایش بزرگ شیائومی در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و تا آن زمان می توان این موضوعات را مورد بررسی قرار دادتا بازخورد آن را دریافت کرد.

با توجه به مدت زمان باقی مانده تا رونمایی از این گوشی قدرتمند از این به بعد باید شاهد خبر های بیشتری از این کمپانی قدرتمند باشیم اما باید توقع حضور پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را در این گوشی هوشمند داشته باشیم و با توجه به سابقه شیائومی در ساخت موبایل در حافظه داخلی و رم نرم افزاری متفاوت باید این موضوع را دریافت کرد که MI mix 3 از حافظه داخلی های ۱۲۸ و ۲۵۶ و شاید نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد و در بخش رم نرم افزاری رم های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند محبوب چینی قرار گیرد.با این وجود سبک و ماهیت ساخت گوشی توسط کمپانی های چینی همواره برای کاربران سراسر جهان جالب بوده است و باید دید MI mix 3 چگونه خود را آماده رقابت سخت با برند های دیگر می کند

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها