افتتاح دفتر مرکزی جدید گروه بازرگانی مانترا در جردن

0
3456

گروه بازرگانی مانترا با هدف تمرکز سیستماتیک روی کسب و کارهای خود و استقرار نیروها کنار هم برای کارآیی بیشتر، دفتر مرکزی خود را در جردن افتتاح کرد.

به گزارش کالاسودا، مهندس سهیل عریان، پدر معنوی گروه که اخیرا بر اثر کرونا درگذشت{لینک}، تاکید زیادی روی تمرکزگرایی داشت و دفتر مرکزی در جردن یکی از برنامه‌های وی بود که متاسفانه بدون حضورشان راه اندازی شد.

امیرحسین احمدآبادی مدیر مجموعه که در نبود مهندس عریان راهبری گروه را بر عهده گرفته، ضمن تاکید بر ادامه راه، روی سرعت بخشیدن به کارها و تحقق آرزوهای مهندس عریان صحه گذاشتند.

آقای مصطفی باقری وکیل مهندس عریان نیز در سخنانی یاد و خاطره وی را گرامی داشته و از کارهای خیریه مهندس، از جمله آزاد کردن زندانیان چند ماه یک‌بار و پرداخت دست کم 50 میلیون تومان در ماه برای کارهای عام المنفعه یاد کرد.

آقای قاضی نیز به عنوان دوست و یار قدیمی مهندس عریان، از تفکرات ریاضی‌وار مهندس گفتند گه چگونه محاسبات وی توانست مجموعه بزرگ مانترا را با سرعتی بالا ایجاد کرده و توسعه دهد.

در حال حاضر فروشگاه‌های مانتراتل، فروشنده انواع گوشی و لوازم جانبی اصلی هوآوی، وب سایت مانتراسل به عنوان فروشنده آنلاین محصولات هوآوی و مانتراسرویس به عنوان پارتنر اصلی هوآوی در ایران در بخش سرویس و خدمات پس از فروش و سایت کالاسودا، به عنوان بازوی رسانه‌ای گروه بازرگانی مانترا در کنار چند بیزینس دیگر مشغول فعالیت هستند.

 

سخنان امیرحسن احمدآبادی مدیر گروه بازرگانی مانترا

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها