جعبه‌گشایی از هدفون Apple Airpods Max

0
7105

مارکز براون در ویدئوی جدید خود دست به جعبه گشایی از هدفون جدید روگوشی اپل Apple Airpods Max زده است.

به گزارش کالاسودا، وی تاکید می‌کند که این اولین ری-وی-یوی وی درباره این هدفون است که باید به 5 نکته توجه کرد.

نخست متریال هدفون است که از آلومینیوم براق ساخته شده و در طراحی ایده‌آل به نظر می‌رسد و بسیار انعطاف پذیر با چرخش 90 درجه بدون عیب و نقص به نظر می‌رسد. به گفته براونلی خیلی راحت روی سر نشسته و احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. البته به وزن 386 گرم در مقایسه با سیار هدفون‌ها مانند سونی XM4 کمی سنگین است.

 

دوم اینکه «پدگوش» یا «کوسن گوش» {بالشتک‌های گوشی} آهنربایی است و به بدنه می‌چسبد و کاربر می‌تواند در صورت خرابی دوباره آن را به قیمت 69 دلار در رنگهای دلخواه از اپل تهیه کند.

سوم نصب تاج دیجیتال ساعت مانند{با حالت کلیک و چرخش روی آن} روی هدفون و تعبیه دکمه مخصوص برای لغو نویز است که به گفته مارکز بهتر از بسیاری از لمسی‌های موجود در بازار بوده و عمل می‌کند.

چهارم کیس تعبیه شده برای هدفون است که البته برایش جوک زیاد ساخته شد اما با مگنت هدفون را در خود جای داده و برای افرادی که سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. دکمه روشن خاموش ندارد و به صورت هوشمند عمل کرده و باتری را در خود ذخیره می‌کند. البته بدین معناست که کیس همیشه باید همراه شما باشد تا تشخیص خاموش و روشن دهد. اگر هدفون را بدون کیس رها کنید در عرض 2 ساعت باتری هدفون تخلیه می‌شود و بعید است بتوان سایر کیس‌ها را برای این هدفون ساخت و استفاده کرد.

و پنجم قابلیت‌های هوشمندی است که در ایرپاد مکس تعبیه شده است و مارکز اعتقاد دارد صدای بسیار خوب و لغو نویز بسیار مناسبی روی هدفون تعبیه شده است. شنیدن صدای خاص در هر گوشی هدفون، نصب 9 میکروفون، استفاده از سیری، ارسال پیامک و … بخشی از این قابلیت‌ها است که مارکز به آن در این ویدئو می‌پردازد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها