بررسی تخصصی گوشی Xiaomi Mi A2 Lite

0
4427
موبایل Xiaomi Mi A2 Lite ؛ پرفروش ترین شیائومی بازار ایران

گوشی Xiaomi Mi A2 Lite یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران که قصد خرید یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را دارند محسوب می شود. با توجه به ویژگی های برند شیائومی بسیاری از کاربران این برند را برای خرید گوشی های ارزان قیمت انتخاب می کنند به همین دلیل در سال های اخیر این برند چینی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

گوشی هوشمند شیائومی  Mi A2 Liteیک انتخاب بسیار خوب در میان گوشی های هم قیمت این محصول به حساب می آید. شیائومی  A2 Lite را با قیمتی در حدود 200 یورو روانه بازار فروش می کند. گوشی  Xiaomi Mi A2 Lite در بازار ایران نیز فروش خوبی داشته است و حال قصد داریم به بررسی این موبایل قدرتمند بپردازیم.

قبل از آغاز نقد و بررسی Mi A2 Lite این موضوع را در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در برخی از بازار های جهانی با نام ردمی 6 پرو در اختیار کاربران قرار می گیرد و یکی ازپرطرفدارترین گوشی های خوش قیمت شیائومی به شمار می آید.

Mi A2 Lite شیائومی ظاهری جذاب دارد و حضور بریدگی صفحه نمایش و حاشیه کم در بخش پایینی به زیبای این محصول کمک بسیار زیادی می کند، شیائومی میان رده خود را در رنگ های مناسبی روانه بازار کرد و کاربران می توانند رنگ های مشکی، آبی، طلایی را خریداری کنند، البته نسخه چین این گوشی موبایل با رنگ قرمز نیز روانه بازار شده است.

این گوشی هوشمند در ژولای 2018 روانه بازار فروش شد و توانست به یکی از بهترین انتخاب های کاربران در میان گوشی های کمتر از 200 یورو تبدیل شود.

بررسی تخصصی Mi A2 Lite از نظر صفحه نمایش

گوشی Xiaomi Mi A2 Lite دارای صفحه نمایش 5.84 اینچ و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. شیائومی میان رده خود را با نسبت تصویر 19 به 9 روانه بازار کرده و به همین دلیل کاربران که قصد خرید یک موبایل با ابعاد مناسب را دارند به سمت خود دعوت می کند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با وجود صفحه نمایش بسیار جذاب این گوشی هوشمند دارای ضخامت بسیار زیادی است، از این رو ممکن است این موضوع در هنگام خرید شما را مردد کند، در روزهایی که گوشی های هوشمند با ضخامت کمتر از 8 میلی متر عرضه می شوند این گوشی هوشمند دارای ضخامت 8.8 میلی متری است.بررسی تخصصی mi a2 lite از نظر صفحه نمایش

نقد و بررسی Mi A2 Lite از نظر دوربین

گوشی  Xiaomi Mi A2 Lite یکی از ارزان ترین موبایل ها با دو لنز دوربین محسوب می شود. این گوشی هوشمند دارای لنز های 12 و 5 مگاپیکسلی است که هر دو لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2.2 هستند. در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز 5 مگاپیکسلی هستیم و این لنز را می توان یکی از معدود ترین نقاط ضعف این برند دانست.

البته در نظر داشته باشید که شیائومی برای این گوشی هوشمند در بخش سخت افزاری تمرکز کرده و کاربرانی که در بخش سخت افزار نیازمند یک گوشی هوشمند قدرتمند هستند می تواند یکی از بهترین انتخاب های آن ها تلقی شود.نقد و بررسی Mi A2 Lite از نظر دوربین

بررسی گوشی شیائومی Mi A2 Lite از نظر پردازنده

این کمپانی چینی از ابتدا پردازنده های خوبی را مورد استفاده قرار می داد و در این محصول مقرون به صرفه نیز حضور پردازنده اسنپدراگون 626 شرایط خوبی را برای کاربران رقم می زند. این پردازنده 16 نانومتری و هشت هسته ایی در کنار چهار گیگابایت رم نرم افزاری و 64 گیگابایت حافظه داخلی یکی از هیجان انگیز ترین بخش ها را برای کاربران رقم می زند که می تواند در مقابل گوشی های هم رده خود برترین انتخاب باشد. در روز هایی که بیشتر گوشی های میان رده در این قیمت از پردازنده اسنپدراگون 450 بهره می برد حضور این پردازنده قدرتمند می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

در کنار سخت افزار قدرتمند شیائومی ویژگی های جالبی را برای کاربران در بخش نرم افزاری فراهم کرده، گوشی هوشمند Xiaomi Mi A2 Lite با اندروید 8.1 روانه بازار فروش شده که در نوع خود بسیار جالب توجه است. شیائومی قابلیت به روز رسانی اندروید 9 را نیز برای کاربران ایجاد کرده و رابط کاربری  MIUI 10; Android One نیز در این بخش شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند.بررسی گوشی شیائومی Mi A2 Lite از نظر پردازنده

بررسی شیائومی می A2 Lite از نظر باتری

این گوشی هوشمند دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است، این باتری قدرتمند برای گوشی هوشمندی با مشخصات Mi A2 Lite بسیار جالب توجه است، توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند دارای فناوری شارژ سریع 10 واتی است که برای یک گوشی هوشمند خوش قیمت بسیار جالب توجه است.بررسی شیائومی می A2 Lite از نظر باتری

بهترین ویژگی موبایل Mi A2 Lite

در بخش هایی بالایی به بررسی کلی ویژگی های این گوشی هوشمند پرداختیم، این گوشی هوشمند از اینترنت 4.5G پشتیبانی می کند وبه نوعی یک خبر بسیار خوب برای کاربران به شمار می رود، قابلیت (LTE-A (2CA به کاربران سرعت دانلود 300 مگابیتی را برای کاربران در کنار سرعت آپلود 50 مگابیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پشتیبانی از اینترنت 4.5G در حال حاضر یک ویژگی بسیار خوب برای گوشی های این رده قیمتی به شمار می رود و به نوعی می توان این قابلیت را بزرگترین نقطه قوت گوشی های میان رده دانست.بررسی بهترین ویژگی گوشی موبایل Mi A2 Lite

قیمت شیائومی Mi A2 Lite در بازار جهانی و بازار ایران

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران در میان گوشی های کمتر از 200 یورو به شمار می رود؛ Mi A2 Lite حدود 170 دلار به فروش می رسد و در رده گوشی های خوش قیمت قرار دارد، این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز فروش بسیار خوبی دارد و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز در حدود سه میلیون تومان به فروش می رسد و رقیب بسیار مهمی برای گوشی های هواوی به شمار می رود.بررسی قیمت شیائومی Mi A2 Lite در بازار جهانی و بازار ایران

آیا موبایل Mi A2 Lite بخریم؟

پس از بررسی این گوشی هوشمند یک سوال پیش می اید که آیا گوشی موبایل یاد شده می تواند خرید خوبی برای ما تلقی شود یا خیر. Xiaomi Mi A2 Lite را می توان یک گوشی هوشمند بسیار خوب تا نیمه دوم سال 2019 دانست، اما با عرضه گوشی های جدید و متنوع بدون شک محصولات جدیدتری وارد بازار فروش می شوند که می توان از آن ها به عنوان بهترین های سال 2019 یاد کرد، با این وجود نماینده شیائومی با توجه به دریافت به روز رسانی اندروید 9 یک خرید جذاب به شمار می رود.

نقاط قوت Mi A2 Lite

  • پردازنده قدرتمند در مقایسه با رقبا
  • بهره مندی از 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی
  • پشتیبانی از اینترنت 4.5G
  • صفحه نمایش کوچکتر از 6 اینچ
  • باتری 4000 میلی آمپری
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریعبررسی نقاط قوت Mi A2 Lite

نقاط ضعف Mi A2 Lite

  • دوربین با کیفیت نه چندان جذاب
  • صفحه نمایش با رزولوشن اچ دی پلاس

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا این گوشی موبایل را می توانید بهترین انتخاب برای کاربران تا سه میلیون تومان در بازار ایران دانست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها