دانلود ها

بررسی یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی که وارد بازار ایران شده است


کالاسودا- یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی که وارد بازار ایران شده است مچ بند هوشمند Altra HR Special Edition ساخت شرکت فیت بیت است. این برند آمریکایی محبوبترین و پرفروش ترین برند مج بند های ورزشی جهان با بیش از ۵۰% سهم بازار این کالاست. این مچ بند در بازار ایران نیز با قیمتی در حدود یک میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد و با گوشی های هوشمندمبتنی بر سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری کامل دارد. حال قصد داریم به بررسی کوتاهی از این مچ بند سلامتی بپردازیم:
Altra HR Special Edition با ظاهر ظریف و زیبایش، ویژگی های بی نظیر و منحصر به فرد فیت بیت مثل تشخیص هوشمند نوع تمرین / فعالیت و تشخیص هوشمند خواب و مراحل خواب را در خود دارد. از این رو یکی از خاص ترین محصولات این برند محسوب می شود این مدل باریکترین مچ بند ورزشی این برند با نمایشگر OLED و حسگر ضربان قلب است.
نمایشگر کوچک Alta HR قابلیت نمایش هشدارهای پیامک، تماس های تلفنی و پیام های تقویم را دارد. با ضربه زدن به نمایشگر Alta HR میتوانید وضعیت های مختلف را انتخاب یا فعال کنید. باتری داخلی Alta HR با یک شارژ کامل تا ۷ روز دستگاه را روشن نگه میدارد. قابلیت Reminder To Move فیت بیت به شما یاد اوری میکند تا مدت طولانی بدون حرکت نمانید و با این روش سوخت و ساز بدنتان را در سطح بالایی نگه دارید. با اندازه گیری مداوم ضربان قلب در طول روز و حین تمرین میزان مصرف کالریتان را با دقت بیشتری اندازه بگیرید. نرم افزار فیت بیت محدوده ضربان قلب را به شما اطلاع میدهد تا با سبک یا سنگین تر کردن تمرینات، بیشترین بازدهی را داشته باشید، علاوه بر اینکه میتوانید تاثیر تمرین را بر تغییرات ضربان قلب در زمان استراحت، که یکی از نشانه های سلامت قلب است مشاهده کنید.

ویژگی SmartTrack فیت بیت تمرین هایی مثل دویدن، دوچرخه سواری و … را به صورت خودکار تشخیص داده و ثبت میکند. فیت بیت با کمک حسگر ضربان قلب راحل خواب عمیق، خواب سبک و REM را تشخیص میدهد. با تکنولوژی تشخیص هوشمند خواب دیگر نیازی نیست به منوی دستگاه مراجعه کنید تا وضعیت خواب را فعال کنید. موتور ویبره داخلی مچبند با لرزش ارامی صبح شما را از خواب بیدار میکند.

 

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

15 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش