pc

حمله به تایتان ها ؛ روایتی جدید از یک موضوع قدیمی

 Attack on Titan یکی از بازی هایی بود که دو سال پیش یک تجربه بسیار موفق برای کمپانی کویی تکمو(Koei Tecmo) بود و به همین دلیل این کمپانی ژاپنی به سرعت دست به ساخت سری جدید این بازی روی آورد تا بتواند ایده خود را به یک سری بازی تبدیل کند . Attack on Titan 2 سری جدید هنرنمایی این کمپانی ساخت بازی های رایانه ایی است که در تاریخ  پنج‌شنبه ۲۴ اسفند (۱۵ مارس ۲۰۱۸) در ژاپن و پنج روز پس از آن نیز در کشور های دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.نکته جالب این بازی هیجان انگیز این است که برطبق صحبت های کارگردان این بازی آن ها برای تمام کنسول های بازی، اخرین اثر خود را منتشر خواهند کرد تا همه افراد بتوانند از این بازی اکشن استفاده کنند .

در ابتدا بهتر است از نام بازی شروع کنیم حمله به تایتان … Attack on Titan 2 به نظر بتواند فروش بهتری در مقایسه با نسخه قبلی این بازی داشته باشد . حال قصد داریم به بررسی این بازی زیبا که تا چند روز آینده وارد بازار فروش می شود بپردازیم..

نسخه اول این بازی را اگر اجرا کرده باشید، خواهید دانست که بزرگترین نقطه قوت گیم‌پلی آن، استفاده از ابزار سه بعدی مبارزه و پرواز کردن با آن ها در جهت های مختلف و سرعت بالا بود.با توجه به بازخورد های طرفداران، تلاش برای نابود کردن و مبارزه با تایتان ها، چالش آن چنانی را در برابر آن ها قرار نمی‌داده و در واقع نابود کردن تایتان های غول پیکر، با توجه به ابزار و سرعت بالای بازی‌باز و البته کند بودن تایتان ها، راحت و آسان بوده است.

داستان Attack on Titan 2 فصل دوم انیمه(ک سبک از پویا نمایی  است که خاستگاه آن ژاپن بوده) را دنبال می‌کند و روش های هیجان انگیزی را برای استفاده کاربران مهیا می کند . در این نسخه بازی می‌توانیم بهتر و بیشتر شخصیت های مختلف بازی را بشناسیم و بیشتر با آن ها در ارتباط باشیم. در فصل دوم این بازی شاهد چرخشی جدید در داستان هستیم که در آن مناطقی مجهول‌مانده از سری اول را شفاف‌سازی می کند.

حال به بررسی یک اتفاق جالب می پردازیم:

تایتان ها در مواقعی به یک حالت دیوانه و خشمگین (berserk) درمی‌آیند و در این حالت بسیار عصبانی و غیر قابل پیش بینی‌تر می‌شوند. همه تایتان ها این قابلیت را دارند و هر چه بازی‌باز بیشتر در میدان دید تایتان مورد نظر قرار بگیرد، احتمال دیوانه شدن آن بیشتر می‌شود.

در هنگام مبارزه با تایتان های بزرگ و قدرتمند، خیلی مهم است که در هنگام دیوانه شدن تایتان مورد نظر، مدتی را دور از او سپری کنیم تا دوباره به حالت اولیه و آرام خود بازگردد. کمپانی کویی تکمو تبلیغات بسیار زیادی برای  این ویژگی جدید انجام داده است و به نظر می رسد خاص ترین شرایط بازی در این موقع رقم بخورد .

مطالب اخیر

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

7 ساعت پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 روز پیش

مبارزه اینتل با انویدیا و AMD در هوش مصنوعی

اینتل از فناوری تراشه جدیدی در نبرد با هوش مصنوعی انویدیا و AMD رونمایی کرد…

2 روز پیش

خاموشی نمایشگاه خودرو ژنو سوئیس بعد از ۱۱۹ سال

سازمان دهندگان اعلام کردند نمایشگاه خودرو ژنو سوئیس دیگر برگزار نخواهد شد. بدین ترتیب بعد…

6 روز پیش

با این ۱۰ کار عمر باتری گوشی اندرویدی را افزایش دهید

با انجام تنظیمات و انجام ۱۰ کار می‌توان عمر باتری گوشی‌های اندرویدی را افزایش داد.…

7 روز پیش

دوربین اصلی شیائومی ۱۵ چه ویژگی‌هایی دارد؟

جزییات جدیدی از دوربین اصلی شیائومی ۱۵ در فضای مجازی لو رفت. به گزارش کالاسودا،…

7 روز پیش