بازی ها

سونی، مایکروسافت و نینتندو علیه لوت باکس‌ها هم پیمان می‌شوند

جریان لوت باکس‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی، هر روز جدی و جدی تر می‌شود. در حالی که لوت باکس‌ها به عناصر بسیار محبوب و درآمد زایی برای برخی از شرکت‌ها و استودیوها تبدیل شده‌اند، اما بیشتر مراجع قضایی و حقوقی، از دست آن‌ها شاکی هستند و خواستار حذف این مقوله از بازی‌های ویدیویی می‌باشند. حال، به تازگی سه شرکت بزرگ سونی، مایکروسافت و نینتندو نیز علیه لوت باکس‌ها هم پیمان شده‌اند.

طی مصاحبه جدیدی با کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، آقای Michael Warnecke، مشاور ارشد بخش سیاست فناوری ESA اعلام کرد که سه شرکت بزرگ سونی، مایکروسافت و نینتندو، گرد هم آمده‌اند و با وضع یک سیاست، خواستار اصلاح یا حذف لوت باکس‌های تصادفی شده‌اند. Michael Warnecke توضیح می‌دهد که این حرکت نمادین سه شرکت بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی، به خاطر شفاف سازی برای مردم است تا آن‌ها بدانند که دقیقا برای چه چیزی هزینه می‌کنند. در واقع، قانونی که سه شرکت بزرگ سونی، مایکروسافت و نینتندو بر سر آن به توافق رسیده‌اند، الزاما به معنی حذف شدن لوت باکس‌ها نیست و بیشتر به معنی اصلاح آن‌ها است. این طور که مشخص است، تصادفی بودن لوت باکس‌ها و جوایز و آیتم‌هایی که در بازی‌های مختلف از آن‌ها بیرون می‌آید، موضوع اصلی این سه شرکت است و آن‌ها می‌خواهند شرایط برای تمام مردم یکسان باشد.

در این مصاحبه همچنین اشاره می‌شود که بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ در زمینه ساخت و انتشار بازی‌های ویدیویی، قصد دارند تا چنین روشی را پیش بگیرند و به مصرف کنندگان یک سری اطلاعات و انتخاب ها را بدهند تا آن‌ها دقیقا بدانند که برای چه چیزی پول خرج می‌کنند.

یکی از موضوعات جالب در مورد لوت باکس‌ ها این است که شرکت‌ها و مراجع قضایی، هنوز بر سر یک تصمیم مشخص به توافق نرسیده‌اند و دقیقا مشخص نیست که لوت باکس‌ها غیر قانونی هستند یا خیر. این موضوع بحث برانگیز و جنجالی، باید با دخالت شرکت‌های بزرگی مانند شرکت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، حل و فصل شود و تکلیف بازی‌بازان مشخص گردد.

نظر شما در مورد لوت باکس‌ها و همکاری سونی، مایکروسافت و نینتندو برای اصلاح آن‌ها چیست؟

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

10 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش