آغاز توسعه نرم‌افزار گلکسی اس 11

0
185
سامسونگ توسعه نرم‌افزار گلکسی اس 11 شروع کرده است

بالاخره سامسونگ تصمیم نهایی خود را مورد شکل و طراحی سامسونگ گلکسی اس 11 اتخاذ کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena این گوشی دارای صفحه‌نمایش با حاشیه‌های باریک و نمایشگر Infinity-O با سوراخ کوچکی برای دوربین سلفی است. این طراحی درگوشی‌های گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس به کار گرفته‌شده و 24 تا 27 فوریه سال 2020 در نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل ) در بارسلونا پرده‌برداری می‌شود.

در روز گذشته توئیتی از Max Weinbach نویسنده در XDA منتشر شد که نشان می‌دهد توسعه نرم‌افزاری در گوشی گلکسی اس 11 در نسخه ایالت متحده آمریکا آغاز شده است. Weinbach گفت: هر سه مدل گوشی سری اس 11 از 5G پشتیبانی می‌کنند. به‌احتمال‌زیاد پردازنده Snapdragon X55 در هر سه تلفن به کار گرفته خواهد شد. در ایالات‌متحده، گوشی‌های Galaxy S11 با پردازنده Snapdragon 865 ارائه می‌شوند.

ماه گذشته، هنگامی‌که سامسونگ پردازنده Exynos 990 SoC را معرفی کرد؛ فرض بر این بود که این تراشه در پرچم‌دار جدید آن استفاده می‌شود؛ اما توییت قبلی وینباخ نشان داد که خبری از چیپست اگزینوس 990 نیست. این بدان معنی است که سامسونگ از چیپست Exynos 9830 در نسخه‌های بین‌المللی سه گوشی Galaxy S11 استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از شایعات موجود این است که پردازنده Exynos 9830 SoC شامل چهار هسته پردازنده Cortex-A77 خواهد بود.

بالاخره سامسونگ تصمیم نهایی خود را مورد شکل و طراحی سامسونگ گلکسی اس 11 اتخاذ کرد

سامسونگ بخش هسته سفارشی خود را تعطیل کرده و قصد دارد از هسته‌های تولیدشده کمپانی ARM استفاده کند.

سامسونگ قصد دارد بخش هسته سفارشی خود را تعطیل کند و به‌جای آن از هسته‌های تولیدشده کمپانی ARM استفاده کند. زیرا کارشناسان معتقدند اگرچه پردازنده اصلی سامسونگ قدرتمند است؛ اما انرژی زیادی مصرف می‌کنند.

علاوه بر این گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی بازی است که از تراشه GPU خانگی جدید سامسونگ استفاده می‌کند.

هر سه مدل Galaxy S11 دارای رابط One UI 2.0 خواهند بود. این دومین نسل از رابط کاربری سامسونگ است که محتوای قابل‌استفاده گوشی را به قسمت پایین صفحه منتقل می‌کند تا با یک دست نیز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید اندازه بزرگ گوشی‌های هوشمند جدید باعث شده که استفاده از آن‌ها با یک دست غیرممکن باشد و سامسونگ با این رابط کاربری آن را رفع کرده است. هنوز سه ماه تا نمایشگاه MWC 2020 زمان باقی است؛ بنابراین در این مدت شایعات زیادی به گوش شما خواهد رسید.

سامسونگ بخش هسته سفارشی خود را تعطیل کرده و قصد دارد از هسته‌های تولیدشده کمپانی ARM استفاده کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها