آیا منتظر سامسونگ گلکسی اس 11 بمانیم؟

0
1232
آیا منتظر سامسونگ گلکسی اس 11 بمانیم؟

اگر قصد خرید گوشی جدید دارید می‌توانید مدل‌های سامسونگ Galaxy S10 یا Galaxy Note 10 را انتخاب کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gottabemobile اما برخی کاربران تمایل دارند اندکی صبر کنند تا شگفتی جدید سامسونگ، یعنی سامسونگ گلکسی اس 11 وارد بازار شود. به طور کلی دلایل زیادی وجود دارد که بهتر است منتظر پرچم‌دار جدید سامسونگ بمانید؛ اما در مقابل دلایل دیگری نیز به شما پیشنهاد می‌دهد تا به گوشی‌های موجود بسنده کنید.

چرا بهتر است منتظر سامسونگ گلکسی اس 11 بمانیم؟

اگر notch دوست ندارید؛ منتظر سامسونگ گلکسی اس 11 باشید.

آیفون‌های 2019 دارای notch هستند و مدل‌های Galaxy S10 سامسونگ با سوراخ‌های پانچ در قسمت جلوی صفحه‌نمایش ارائه شده‌اند؛ اما این طراحی می‌تواند سال آینده تغییر کند. معاون تحقیق و توسعه سامسونگ می‌گوید این شرکت قصد دارد، سوراخ پانچ روی صفحه‌نمایش را از بین ببرد؛ اما این حرکت ممکن چند سال طول بکشید. به طور مثال Galaxy A80 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی است که به صورت تمام صفحه است و می‌تواند نشانه‌ای از اتفاقات پیش رو باشد. بنابراین ممکن است گلکسی S11 با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حاشیه‌های باریک ارائه شود و دوربین جلویی آن مخفی باشد.

اگر notch دوست ندارید؛ منتظر سامسونگ گلکسی اس 11 باشید.

Galaxy S قدرتمندتر

سامسونگ هر سال سخت افزار خط Galaxy S را بهبود می‌بخشد و ما انتظار داریم که در مدل‌های سال آینده این کار را با پردازنده قوی‌تر شروع کند. به‌احتمال‌زیاد گوشی Galaxy S11 دارای حافظه بیشتر، رم زیادتر، شارژ سریع بی سیم و پیشرفت در هوش مصنوعی سامسونگ می‌باشد.

Galaxy S قدرتمندتر

بهبود در دوربین‌ها

به‌احتمال‌زیاد سامسونگ سال آینده پیشرفت‌های چشمگیری در دوربین گلکسی اس 11 به وجود می‌آورد. اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن وجود ندارد. دوربین‌های گلکسی اس 10 بسیار عالی هستند و نوت 10 از تنظیمات مشابهی در برخوردار است؛ به همین دلیل Galaxy S11 ممکن است دارای دوربین بهتر و با ویژگی‌های جدیدتری باشد. البته به دلیل قابلیت‌های ارائه شده در آیفون 11، سامسونگ باید به فکر رقابت با رقیب دیرینه خود  نیز باشد.

چرا بهتر است منتظر گلکسی اس 11 نمانیم؟

اگر عجله دارید بهتر است منتظر گلگسی اس 11 نباشید.

سامسونگ معمولاً در اوایل سال پرچم‌دار جدید Galaxy S خود را به بازار عرضه می‌کند. امسال این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد Galaxy S10 را ارائه می‌دهد و این دستگاه در ماه مارس در سطح جهانی منتشر شد. شایعات  نشان می‌دهد گلکسی S11 سامسونگ در هفته سوم فوریه ارائه خواهد شد؛ سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود را 18 فوریه (29 بهمن) سال 2020 وارد بازار کند. این بدان معنی است که این دستگاه احتمالاً در ماه مارس به فروشگاه‌ها وارد می‌شود. بنابراین اگر در ماه اکتبر، نوامبر، دسامبر یا ژانویه در جستجوی تلفن جدید هستید؛ بهتر است منتظر گلکسی اس 11 نباشید.

اگر عجله دارید بهتر است منتظر گلگسی اس 11 نباشید.

اجازه ندهید که شایعات سامسونگ گلکسی اس 11 شما را هیجان‌زده کند.

اگر گوشی با قابلیت‌های خوب و قیمت مناسب انتخاب کرده‌اید؛ بهتر است آن را بخرید. اجازه ندهید شایعات موجود در مورد این پرچم‌دار سامسونگ شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما می‌توانید به گوشی‌های مانند گلکسی S10، گلکسی نوت 10 و 9، Galaxy S9 و Galaxy S9 پلاس نگاهی بیندازید.

علاوه بر این گزینه‌های دیگری مانند پیکسل 4 جدید و Pixel 3 و Pixel 3 XL، 6T و LG G8 نیز وجود دارند. اگر متعهد به خرید گوشی سامسونگ و اندروید نیستید؛ سری آیفون 11، آیفون XS، آیفون XR، آیفون X، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و گزینه‌های ارزان‌تری مانند آیفون 7 و آیفون 6s نیز در دسترس است.

اجازه ندهید که شایعات سامسونگ گلکسی اس 11 شما را هیجان‌زده کند.

منتظر جک هدفون نباشید.

اگر به دنبال گوشی با جک هدفون هستید؛ منتظر گلکسی اس 11 نباشید. شرکت‌های زیادی شروع به حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری کرده‌اند تا جای بیشتری برای سایر اجزای ایجاد شود. Galaxy S10 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد؛ اما ممکن است سامسونگ آن را در Galaxy S11 حذف کند.

منتظر یک طراحی جدید نباشید.

سامسونگ معمولاً در طراحی مجدد و جدید سری Galaxy S، هر دوسال یک‌بار دست‌به‌کار می‌شود. بنابراین انتظار داریم که Galaxy S11 شباهت زیادی به Galaxy S10 داشته باشد.

اگر صفحه‌نمایش کوچک دوست دارید منتظر پرچم‌دار بعدی Galaxy S سامسونگ نباشید.

به‌احتمال‌زیاد صفحه‌نمایش گلکسی اس 11 بزرگ است؛ مگر در مواردی که سامسونگ کاملاً غیر منتظرانه رفتار کند. ما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم؛ اما واضح است که سامسونگ به بزرگ‌تر کردن صفحه‌نمایش علاقه بیشتری دارد.

اگر صفحه‌نمایش کوچک دوست دارید منتظر پرچم‌دار بعدی Galaxy S سامسونگ نباشید.

قیمت بالا

گوشی‌های Galaxy S10 و Galaxy Note 10 ارزان نیستند. اگر بودجه کمی دارید به دنبال گوشی‌های دیگر باشید؛ زیرا گلکسی اس 11 رکورد قیمت‌های گوشی‌های سامسونگ را خواهد شکست. خوشبختانه گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 9 و گلکسی اس 8 بسیار ارزان‌تر در دسترس می‌باشند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها