آیفون های سال آینده چه ابعادی خواهند داشت؟

0
1476
آیفون های سال آینده چه ابعادی خواهند داشت؟

آیفون های سال آینده چه ابعادی خواهند داشت؟کالاسودا- آیفون های سال آینده با ابعادی مشابه گوشی های هوشمند سال 2018 روانه بازار فروش می شود. این گوشی های هوشمند در سال جاری موفقیت های بسیار به دست آورده به همین دلیل بسیاری از تحلیل گران نظریه های یکسانی در مورد آیفون های سال آینده دارند. با توجه به اخبار موجود باید شاهد عرضه آیفون های سال آینده با ابعادی یکسان با موبایل های فعلی باشیم هرچند که برای آغاز پیش بینی ها برای آیفون های سال آینده بسیار زود است.

تا مدتی پیش بدون شک عرضه گوشی های آیفون با ابعادی بزرگتر از چهار اینچ بسیار عجیب و باورنکردنی بود اما پس از استیو جابر تغییرات بسیاری در این زمینه به وجود آمد و این کمپانی قدرتمند به سمت نیاز های مردم حرکت کرد تا بتواند فروش بیشتری را به دست آورد به همین دلیل شاهد عرضه گوشی های متنوع تری از این کمپانی قدرتمند بودیم گوشی هایی که برای چند سال در دو نسخه معمولی و پلاس روانه بازار فروش می شدند اما در سال جاری یک نسخه دیگر نیز به این محصولات اضافه شد تا اپل طی اقدامی نشان دهد که توانایی ساخت گوشی های ارزان تر برای کاربران سراسر جهان که توانایی پرداخت حداقل هزار دلار را ندارد نیز مورد توجه مدیران این برند هستند.

آیفون های سال آینده با چه صفحه نمایش هایی عرضه می شوند

به نظر می رسد آیفون های سال آینده بدون تغییر از نظر ابعا صفحه نمایش روانه بازار شوند و باید شاهد عرضه سه مدل گوشی موبایل با ابعاد 5.8 ، 6.1 و 6.4 اینچی باشیم، البته نمی توان این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد اما می توان از آن به عنوان یک حدس قابل اتکا استفاده کرد.در حال حاضر گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس پرطرفدارترین موبایل این برند است و باید دید آیفون های سال آینده با چه شرایطی رسیدن به هدف تجاری این برند را ممکن می سازند.

آیفون های سال آینده چه ابعادی خواهند داشت؟

البته در این میان برخی از ویژگی های آیفون های سال آینده مشخص است به عنوان مثال بدون شک این موبایل های هوشمند با تراشه ی A13 روانه بازار فروش می شوند و گوشی های نسل بعدی این برند در برابر آب و گردو غبار مقاوم خواهند بود و حتی پیشرفت در بخش سنسور تشخیص چهره نیز به احتمال بسیار زیاد شاهد خواهیم بود. این ویژگی ها در کنار دوربین قدرتمند گوشی های این برند بدون شک ترکیبی بسیار عالی برای کاربرانی خواهد بود که قصد دارند یک موبایل گران قیمت با کارایی بسیار بالا داشته باشند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها