چطور گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر تبدیل کنیم؟

0
389
چطور گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر تبدیل کنیم؟

اتصال گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر بدون شک می تواند یکی از ترفند های بسیار جذاب به شمار رود که کاربران گوشی های اندرویدی می توانند در صورت لزوم از آن بهره مند شوند. در میان نرم افزار های زیادی که در گوگل پلی وجود دارد شما می توانید لانچرهایی را انتخاب کنید که رابط کاربری دسکتاپ را برایتان فراهم آورد. برای این موضوع به طور کلی 3 روش اصلی وجود دارد و شما می توانید با اتصال دستگاه خود به مانیتور یا تلوزیون و ماوس و صفحه کلید به کمک سیستم عامل Andromium این کار را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که این نرم افزار به صورت رایگان نیست و نرم افزار هایی که نسخه رایگان دارند به صورت محدود در اختیار شما قرار می گیرند. این نرم افزار به صورت کامل روی گوشی های هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده سری 8 اسنپدراگون و همچنین رم بالای 2 گیگابایت برای مانیتورهای فول اچ دی مناسب است. برای استفاده از این ابزار اندروید Lollipop یا نسخه های بعدی اندروید مورد نیاز است. در کنار این ابزار دو روش دیگر وجود دارد که می توانید در گوشی های روت شده و روت نشده مورد استفاده قرار دهید.

ماوس و صفحه کلید به کمک سیستم عامل Andromium این کار را انجام دهید

بررسی بهترین لانچرها برای تبدیل گوشی با کامپیوتر

در گام نخست باید Andromium OS را در دستگاه Android خود نصب کنید. توجه داشته باشید که برای دانلود این ابزار باید از وب سایت رسمی آن استفاده کنید.

پس از نصب این نرم افزار دسترسی های برنامه های کاربردی به این برنامه داده شود.

برای دسترسی به اعلان ها، ناتیفیکیشن گوشی خود را دسترسی دهید.

زمانی که توانستید صفحه اصلی گوشی خود را روی سیستم عامل یاد شده مشاهده کنید گزینه Ok را انتخاب کنید.

بررسی بهترین لانچرها برای تبدیل گوشی با کامپیوتر

سیستم عامل Andromium در حال اجرا است و می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از این نرم افزار ساده ترین روش برای این کار است که گوشی خود را به مانیتور متصل کرده و از ماوس نیز استفاده کنید.

روش دیگری که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد استفاده از نرم افزار لانچر Leena launcher است که می توانید از رابط کاربری جدیدی بهره مند شوید که شرایط را مانند کامپیوتر برای شما مهیا می کند و می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار در استور رسمی گوگل وجود دارد و می توانید آن را بررسی کنید. روش استفاده از نرم افزار لانچر یاد شده کاملا مشابه مورد اولی است.

لانچر Sentio Desktop یکی از بهترین لانچرها است که در فروشگاه گوگل پلی مورد موجود است، این لانچر طرفداران بسیار زیادی دارد و می توانید با استفاده از آن تلفن های هوشمند خود را به کامپیوتر تبدیل کنید. از این رو یک پوسته جدید از رابط کاربری در اختیار شما قرار می گیرد و به نوعی با استفاده از این ابزار می توانید گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر تبدیل کنید.

همانطور که بیان شد روش های متعددی برای این موضوع وجود دارد اما در این بخش سه تا از برترین روش ها که رویه ای یکسانی دارند در اختیار شما قرار گرفت و مرور شد.

لانچر Sentio Desktop یکی از بهترین لانچرها است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها