ایسوس زنفون مکس پرو M2 مزین به دوربین سه گانه است

0
1325
ایسوس زنفون مکس پرو M2 مزین به دوربین سه گانه است

ایسوس به زمان عرضه میان رده خود یعنی مدل زنفون مکس پرو M2 نزدیک تر می شود. یک سال پس از عرضه زنفون مکس (M1)، ایسوس  خبر از عرضه یک میان رده مشابه آن به نام زنفون مکس پرو M2 داد.

در آخرین اخباری که از این میان رده به گوش می رسد، جزئیات این گوشی نشان از یک دوربین سه گانه دارد.گوشی زنفون مکس پرو (M2) با یک نمایشگر 6 اینچی، با رزولوشن Full-HD+ با نسبت صفحه 18:9 با بدنه آلومینیومی دارد. مشتریان از پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام با 4 گیگابایت رم بهره مند خواهند شد. به علاوه احتمالا حافظه داخلی این گوشی در دو نوع 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت موجود است.

سنسورهای دوربین سه گانهقیمتگذاری و زمان رونمایی ایسوس زنفون مکس پرو M2

با توجه به حرکات گذشته ایسوس، انتظار می رود که حافظه میکرو اس دی این گوشی قابل ارتقا باشد. شاید برایتان جالب باشد که ایسوس این گوشی را با یک دوربین سه گانه تکمیل کرده است. متاسفانه به هیچ جزئیات خاصی در مورد قابلیت هر سنسور اشاره نشده است، اما احتمال می رود که یکی از این دوربین ها رزولوشن 13 مگاپیکسلی داشته باشد.

تفاوت اساسی مدل عادی با پرو در زنفون مکس M2 را می توان در تعداد دوربین اصلی، پردازنده و حافظه داخلی دانست. اما از نظر طراحی و نسبت صفحه نمایش 6 اینچی مانند مدل قبلی است. همچنین طراحی این مدل به گونه خواهد بود که در جایگاه دوگانه دوربین، پذیرای یک دوربین سه گانه است.

هنوز درباره درباره طراحی و ساختار و یا رزلوشن کامل این دوربین های سه گانه جزئیاتی به میان آورده نشده است، اما با توجه به سابقه ایسوس در دوربین دوگانه باید انتظار دوربین فوق عریض را در این ترکیب دوربین سه گانه ایسوس داشت. در حقیقت بعید نیست که انتظار دوربین سه گانه ای شبیه به گلکسی 2018  A7 را داشت. این در حالی است که برای ایسوس زنفون مکس ام ۲ یک دوربین دوگانه عنوان شده است.

قیمتگذاری و زمان رونمایی ایسوس زنفون مکس پرو M2

ایسوس هنوز در مورد تاریخ رونمایی این گوشی صحبتی نکرده است، اما با توجه به زمان عرضه مکس پلاس M1 که اواخر نوامبر سال گذشته عرضه شد، به نظر می رسد یک جدول زمانی مشابه نیز برای عرضه این گوشی در سال جاری داشته باشیم. در بیشتر بازارها نیز فروش از اواسط ماه دسامبر آغاز می شود، اما رونمایی آن در آمریکا ممکن است تا اوایل سال 2019 صورت نگیرد. قیمت گذاری این محصول نیز در حال حاضر مشخص نیست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها