معرفی بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019

0
7860
معرفی بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که چه تعداد از انواع مختلف اسپیکرهای ایستاده بلوتوثی وجود دارد که باعث می شود انتخاب مناسب برای نیازهای شما دشوار باشد؟ تا زمانی که از کیفیت و ویژگی های آنها به وضوح اطلاع نداشته باشید، قطعا نمی توانید تصمیم نهایی را برای خرید بگیرید. در زیر بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل 2019 برای شما معرفی می شود.

بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل کدامند؟

اسپیکرهای ایستاده موجود در بازار می‌ توانند با قدرت هر چه تمام‌ تر فضای خانه را به یک سالن کنسرت تبدیل کنند. این نوع از اسپیکرها انواع مختلفی دارند و با سیم یا فناوری بلوتوث می‌ توانند به دستگاه‌ های پخش کننده موسیقی متصل شوند.

اسپیکر های سیمی یا بی سیم خانگی یا بلندگوها یکی از سیستم ‌های صوتی مناسب استفاده در محیط خانه است که همه انتظار پخش صدای خوبی از آن را دارند. اما از آنجایی که از اسم این محصول هم پیداست، باید مدل و اندازه آن به شکلی باشد که با دکوراسیون منزل هماهنگ شود و در عین حال طراحی ظریفی نیز داشته و قابل حمل باشد. با توجه به این موضوع و برای اینکه انتخاب شما برای خرید ساده شود، لیستی برای بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل برای شما معرفی می شود. بهترین اسپیکرهای ایستاده قابل حمل کدامند؟

 

اسپیکرTSME38 High Power Tower با ساب ووفر قدرتمند

این نوع اسپیکر بلوتوثی با حرکت به سمت SYKIK Pro با قدرت موسیقی 100 واتی یکی از بهترین اسپیکرهای برجی قدرتمند دارای بلوتوث است. این محصول یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده بازار است که سیستم بلندگو ایستاده با 8 ساب ووفر با چهار جفت محدوده متوسط و برد 1.5  ای از کیفیت صدای عالی بهره برده است. SYKIK Pro با یک کنترل کامل از راه دور با باس جداگانه و کنترل تربل همراه با پورت USB و پورت SD، RCA صوتی و رادیو FM طراحی شده است. برای آشنایی با راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حامل نیز این مقاله را بخوانید.

شما عاشق این اسپیکر شگفت انگیز خواهید شد. موضوعی که باعث می‌شد تا طرفداران صدای باکیفیت به طرف انتخاب اسپیکرهای ایستاده های پاور TSME38 روی بیاورند، ممکن است دلایلی مانند پشتیبانی از فرکانس بالا، قابلیت تنظیم برای صداها و آوازهای مختلف و همین‌طور پشتیبانی از ووفر برای فرکانس‌ های پایین باشد.

اسپیکرTSME38 High Power Tower با ساب ووفر قدرتمند

سیستم دو اسپیکره بلوتوثی Pyle PSUFM1035A

یکی دیگر از اسپیکرهای ایستاده بلوتوثی که برای پخش موسیقی قدرت 1000 واتی دارد و مجهز به کارت خوان SD است، این اسپیکر بلوتوثی شرکت pyle است که دارای دو اسپیکر بلوتوثی با ساپ ووفر دوگانه 10 و دو سه پیزو است. این اسپیکر با مدل PSUFM 1030P نیز هماهنگ است. آن سیستم نیز با سه فلاش دی جی در حالت روشن و خاموش می تواند به مهمانی های شما حسابی نور و جذابیت ببخشد. این اسپیکر بلوتوثی برجی دارای دو میکروفون 4/1 با گیره هایی برای اتصال اسپیکرهای بیشتر است. فرکانس متقاطع این محصول 3.2 کیلو هرتز است و وزن آن نیز 25 اونس است، با این حال می توانید آن را با خود حمل و نقل کنید ، چرا که دارای اندازه های 36 در 15 در 13 است.

این اسپیکر که می توان از آن به عنوان بهترین اسپیکر ایستاده خانگی نام برد، همچنین از صفحه نمایشی برای نمایش تعداد آهنگ ها، زمان پخش و فرکانس رادیویی FM پشتیبانی می کند و می توان به آن باس یا اسپیکر 35 میلی متری نیز اضافه کرد تا بیشتر از موسیقی لذت برد.

سیستم دو اسپیکره بلوتوثی Pyle PSUFM1035A

اسپیکر ایستاده  Polk Audio T50

اگر در فکر خرید اسپیکر ایستاده ارزان هستید، شاید بتوان اسپیکر ایستاده Polk Audio T50 را یکی از اقتصادی‌ ترین اسپیکرهای خانگی و در عین حال یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده معرفی کرد که می تواند هر خریداری را با بودجه های مختلف راضی نگهدارد. اما تنها قیمت این اسپیکر نیست که می تواند شما را راضی نگهدارد، بلکه این اسپکیر خانگی می تواند صدای قابل توجه و باکیفیتی را برای مشتاقان صدا به ارمغان ‌آورد و به آسانی می‌تواند خانه شما را به یک سالن تئاتر تبدیل کند. بنابراین اگر عاشق تماشای فیلم های ترسناک یا سریال های روز دنیا در کنار یکدیگر هستید، با این اسپیکر ایستاده یک راست به فضای داخلی فیلم هدایت خواهید شد.

اسپیکرهای سری T شرکت Polk در طی بررسی ‌ها نشان می ‌دهند که دارای صدای آکوستیک قابل توجهی هستند و صدایی با کیفیت تولید می‌ کنند که می تواند به صورت همه جانبه در فضای اتاق پخش شود. این اسپیکر خانگی چهار گوش از یک کاهش دهنده فرکانس 1 اینچی در بدنه جلویی خود بهره می برد. یک درایور کامپوزیت نیز به عنوان درایور اصلی به مانند دو اسپیکر باس کامپوزیت 6.5 اینچی برای پشتیبانی از صدای نهایی نیز از دیگر اجزای این اسپیکر ایستاده ارزان خانگی محسوب می ‌شوند.

اسپیکر ایستاده  Polk Audio T50

اسپیکر دیواری ART+SOUND AR1004

یکی از اسپیکرهای ایستاده حرفه ای که حالت برجی شکل دارد می تواند با بلوتوث نیز برای شما موسیقی پخش کند، همین اسپیکر AR1004 است که به یکی از درجه یک ترین اسپیکرهای بلوتوثی دنیا تبدیل شده است. این بلندگوی بلوتوثی که به تازگی به بازار عرضه شده است، با یک طراحی شنیداری مطلوب و روشنایی آبی  رنگی که به همراه دارد هم موجب حض شنیداری و هم دیداری شما شود.. این روشنایی باعث می شود که نور ملایمی همراه با با دکمه روشن و خاموش در فضای اتاق جاری شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه در مورد این اسپیکر ایستاده این است که شما می توانید موسیقی از استریم های آنلاین نیز به راحتی بشنوید، بدون اینکه نیاز به اتصال های عجیب و غریب و کابل های اضافه داشته باشید. به علاوه، شما می توانید موسیقی را بر روی این اسپیکر از طریق گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود نیز پلی کنید. علاوه بر اتصال بی سیم، شما می توانید از طریق ورودی AUX 3.5 MM نیز دستگاه خود را شارژ کنید، که همچنین با همان کابل نیز شارژ دستگاه خود را متصل کنید.

با داشتن این نوع اسپیکر، فرصت خوبی برای شنیدن صداهای با کیفیت عالی خواهید داشت. خود این سیستم دارای 4 بلندگو فعال برای تولید طیف کامل صوتی در صدای واضح و تنظیم شده است، که مناسب لذت بردن از موسیقی، فیلم، مکالمه و موارد دیگر است.

اسپیکر دیواری ART+SOUND AR1004

اسپیکر ایستاده SP-FS52 پایونیر

بهترین برند اسپیکر ایستاده را شاید بتوان برند پایونیر نام برد که می تواند به مرکز رسانه خانه شما تبدیل شود. این اسپیکر خانگی با یک طراحی حمع و جور در فضای اتاق صرفه جویی کرده و مناسب فضاهای کوچک است و می توانید آن را در هر نقطه کنار تلویزیون یا دیگر مناطق اتاق قرار دهید بدون اینکه نگران اشغال کردن فضا باشید. در عین حال مطمئن شوید که آن را در فضایی امن قرار داده اید. این اسپیکر نیز دارای 3 ساب ووفر اختصاصی برای اطمینان از باس های بزرگ به همراه ارائه موسیقی یکپارچه با کیفیت صدای مطلوب است. با توجه به طراحی جدید متقاطع مجهز این بلندگو، این محصول قادر است کیفیت صدای بسیار با کیفیت را در هنگام استفاده در کنار استفاده بهینه و مطلوب از میزان برق مصرفی ارائه دهد.

صدای بلند و نرم این اسپیکر نیز به دیگر ویژگی ها مانند کاهش فرکانس افزوده می شود تا موسیقی حتی در حجم صدای بالا بتواند به گونه ای نرم روان و غیر گوشخراش پخش شود. بلندگو Pioneer SP-FS52 بسیار مناسب استفاده هایی از قبیل بهبود بیشتر منابع کیفیت صدای مختلف از جمله سی دی ها، دی وی دی ها، فیلم ها، بازی ها و غیره است.

اسپیکر ایستاده SP-FS52 پایونیر

اسپیکر ایستاده  Sharper Image

از نظر راحت بودن میزان اتصالات می ‌توان اسپیکر Sharper Image را به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده معرفی کنیم. در واقع این اسپیکر خانگی بیش از اینکه دارای صدای استودیویی مطلوب و با کیفیت باشد، از اتصالات خوب و در عین حال راحتی پشتیبانی می‌کند و اگر نگران این هستید که دستگاهی خاص دارید که ممکن است از دیگر اسپیکرها پشتیبانی نکند، این دستگاه همان چیزی است که می خواهید. در واقع این اسپیکر ایستاده، هم از اتصال Aux و هم از اتصال بلوتوث استاندارد پشتیبانی می ‌کند که بنا بر ادعای شرکت سازنده، این اتصال تا فاصله 9 متری از منبع صدا را پشتیبانی می‌ کند.

اسپیکر شارپر ایمیج این امکان را نیز فراهم کرده است که برای پخش موسیقی به وسیله آن نیازی به پخش کننده خارجی نخواهید داشت. درواقع برای پخش موسیقی تنها کافی است دستگاه خود را از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل کنید و یک موسیقی ایده آل با کیفیت مطلوب را از آن شاهد باشیم. با همه اینها و با توجه به ابعاد 40.5 × 9 × 7.5 اینچی این اسپیکر باید بگوییم که وزن آن تنها حدود 5.5 کیلوگرم است. بنابراین به نوعی یک اسپیکر قابل حمل نیز محسوب می‌شود که قابلیت کاربری و جابجایی آسانی دارد و به راحتی می توانید آن را با خود به هر جا که خواستید ببرید.

علاوه بر این، اسپیکر ایستاده قابل حمل Sharper Image به زیبایی های بصری نیز توجه نشان داده و مجهز  به چراغ‌ های LED زیبایی هم شده است که هنگام پخش موسیقی می تواند به رنگ های جذابی درآید. علاوه بر این‌ ها یک رادیو onboard FM نیز آن را همراهی می کند که برای رادیو بازها می تواند گزینه مطلوبی تلقی شود، چرا که دیگر اسپیکرهایی که در بالا معرفی شد، این ویژگی را نداشتند و آن می تواند یک مزیت تلقی شود. یک درگاه USB نیز برای شارژ دستگاه‌ ها بر روی بدنه تعبیه شده است که امکان شارژ راحت و مطلوب را در اختیار شما قرار می دهد.

اسپیکر ایستاده  Sharper Image

اسپیکر ایستاده با ساب ووفر اختصاصی Transpeed

اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید اسپیکر ایستاده ارزان می گردید که هنوز هم با کیفیت باشد جای درستی آمده اید. اسپیکرهای خانگی Transpeed با ساب ووفر اختصاصی از نظر کیفیت تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته است. این اسپیکرها قیمتی زیر 100 دلار دارند و همچنین از گزینه های بیشتری در کنترل از راه دور کاربران را در اختیار آنها گذاشته اند. همچنین آنها با یک تکنولوژی بلوتوث داخلی ساخته شده است که به شما امکان اتصال به دیگر دستگاه های فعال بلوتوث را برای طیف گسترده ای از استریم های موسیقی می دهد. این اسپیکر با 2 جفت ساب ووفر افقی 15 واتی و باس صاف و روان ارائه می شود.

اسپیکرهای ایستاده Transpeed همچنین دارای اتصالات USB و AUX برای گزینه های بیشتر اتصال است. به غیر از این، چراغ LED به رنگ آبی یکپارچه شده است تا جلوه بصری این بلندگو را در طول پخش موسیقی افزایش دهد. کاربرانی که این دستگاه را می خرند نگران ست شدن آن با دیگر دستگاه های خانگی شان نیستند، چرا که با توجه به طراحی مینیمالیستی آن، شما می توانید آن را در هر گوشه ای در دسترس قرار دهید و با هر وسیله ای ست کنید.

اسپیکر ایستاده با ساب ووفر اختصاصی Transpeed

اسپیکر صوتی دیجیتال Pyle به همراه آمپلی فایر

آنچه در مورد این محصول جالب است این است که نه تنها در یک دستگاه بلکه در چندین دستگاه می توانید از آن واحد از این اسپیکر استفاده کنید. این یکی از بهترین اسپیکر های Pyle است که همراه با تقویت کننده صدا ارائه می شود تا همه ی موسیقی های مورد علاقه ی شما را در یک حالت بسیار صاف و دلفریب به گوش شما برساند.

یک ساب ووفر کامل همراه با محدوده 2.5 ای، قسمت های اصلی این اسپیکر را تشکیل می دهند که به کنترل باس و تن موسیقی شما کمک می کند. در عین حال، آنها همچنین به کم کردن تابش فرکانس کمک می کنند تا موسیقی شما در حجم بسیار بالایی باقی بماند. این آمپلی فایر اسپیکر Pyle  اجازه می دهد تا کاربران از آن به صورت با سیم و بدون سیم استفاده کنند. به لطف اتصال بلوتوث یکپارچه، کاربران هم اکنون می توانند موسیقی را از تلفن های خود، iPad و بسیاری از دستگاه های سازگار دیگر پخش کنند.

این دستگاه همچنین دارای پورت های USB، AUX و کارت های حافظه است. بنابراین، شما می توانید کارت های خود و یا فلش USB را برای پخش موسیقی نامحدود متصل کنید. دکمه های کنترل بیشتری در این محصول طراحی شده و صفحه نمایش دیجیتال نیز بسیار شیک جذاب است تا این محصول را به یک محصول کاربرپسند تبدیل کند.

اسپیکر صوتی دیجیتال Pyle به همراه آمپلی فایر

اسپیکر ایستاده یاماها مدل NS-F210

نمی شود از برندهای مختلف اسپیکر نام برد و نام یک برند یعنی یاماها را به میان نیاورد. بسیاری از ما برند یاماها را به سبب صدای قدرتمند و کیفیت خیره کننده اش می شناسیم. البته این کیفیت صدای بیشتر شاید سبب شده است که اندازه های این اسپیکر اندکی بزرگ تر از دیگر اسپیکرهای موجود در بازار باشد. همیشه پیدا کردن یک بلندگوی جمع و جور و البته مناسب از نظر کیفیت پخش صدا موضوعی چالش ‌‌برانگیز است. در واقع هرچه اندازه و مقیاس اسپیکر بزرگ‌تر باشد، می ‌توان تجهیزات قدرتمندتری را در آن بکار گرفت.

به همین دلیل اگر تنها کیفیت مهم بوده و ابعاد برایتان اهمیتی ندارد، در این راستا باید بگوییم که اسپیکر ایستاده NS-F210 محصول شرکت یاماها دستگاهی قدرتمند در کنار طراحی ظریف و باریک است که در عین حال از تجهیزات داخلی قدرتمندی برخوردار است. در واقع یاماها سعی کرده است که هم کیفیت را حفظ کند و هم اسپیکری ارائه کند که بتواند در فضاهای مختلف با دکوراسیون منزل سازگار باشد.

ابعاد بلندی این اسپیکر ایستاده معادل 104 سانتی ‌متر است و با ساب ووفرهای دوگانه نیز همراهی خواهد شد. با همه این‌ها خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که نباید از این بلندگو انتظار انتشار صدای باس قدرتمند را داشته باشیم، اما با توجه به قیمت مطلوب و اندازه‌ ای که دارد، از نظر کیفیت محصولی درخور و شایسته محسوب می ‌شود.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که قیمت مناسب نیز از دیگر مشخصه ‌های این اسپیکر خانگی ایستاده محسوب می ‌شود. با این حساب طراحی ظریف این اسپیکر باعث شده است تا اسپیکر NS-F210 محصولی مناسب برای فضا های کوچک در کنار تلویزیون‌ های تخت امروزی باشد. مجموعه این اسپیکر و تلویزیون می تواند به پکیجی کامل برای گوش دادن به موسیقی تبدیل شود.

اسپیکر ایستاده یاماها مدل NS-F210

 

اسپیکر دوگانه Dayton Audio T652

یکی از محصولاتی که می توان بهترین مارک اسپیکر ایستاده دوگانه تلقی کرد، برند دیتون است که دارای مجموعه ای از دو اسپیکر است که می توانند به تنهایی یا همراه هم استفاده شوند. این محصول دارای یک طراحی جمع و جور و قابل حمل است که به شما اجازه می دهد آن را به راحتی در کنار میز تلویزیون خود قرار دهید. وزن این اسپیکرها تنها 28.3 پوند است و کاربران می توانند آن را به راحتی حمل و نقل کنند.

ساب ووفر داخلی این بلندگوها نیز می توانند تجربه بهره گیری از هر گونه موسیقی، فیلم، گیم و … را بیشتر کنند. جنس این محصول ساخته شده از پلی کربنات است تا به کاهش میزان اشعه فرکانس ناشی از موسیقی کمک کند. بنابراین، حتی زمانی که صدا را زیاد می کنید، موسیقی هنوز هم خوب و گوش نواز است .

اسپیکر دوگانه Dayton Audio T652

نتیجه گیری

پس از دریافت اطلاعات مختصر در مورد هر نوع اسپیکر، امیدواریم که تصمیم گیری در مورد ایستاده خانگی و بلوتوثی را بر اساس نیازها و اولویت هایتان برایتان ساده تر شده باشد و آنچه که مناسب شماست را انتخاب کنید. شما می توانید هر کدام از هر یک از انتخاب های بالا را برای شیوه زندگی مدرن خود انتخاب کنید و موسیقی مورد علاقه خود را در یک محیط لذت بخش و سرگرم کننده از دست ندهید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها