بهترین گوشی های میان رده 2019 ؛ انتخابی ارزان با عملکردی قوی

1
18146
بهترین گوشی های میان رده 2019 ؛ انتخابی ارزان با عملکردی قوی

بسیاری از افراد توان خرید گوشی های پرچمدار بازار مانند گلکسی S9 یا آیفون XS را ندارند، اما خبر خوب اینکه دستگاه های ارزان قیمت دیگری نیز وجود دارند که تجربه عالی از کار با گوشی را در اختیارتان قرار می دهند.

بهترین گوشی های میان رده 2019

این گوشی های میان رده را گاهی می توان با نصف قیمت یک پرچمدار یا حتی کمتر خرید. بنابراین اگر بودجه کمی دارید، هراس نداشته باشید. در زیر لیستی از بهترین گوشی های میان رده ای که در سال 2019 می توانید بخرید ارائه شده است.

گوشی Honor 10

گوشی آنر 10 یکی از بهترین میان رده هایی است که می توانید آن را خریداری کنید. ویژگی هایی مانند نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت در سطحی است شاید آنر باید برای آن قیمتی دو برابر قیمت کنونی را تعیین می کرد. شما 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهید داشت و عملکرد جک هدفون، سیمکارت دوگانه و طراحی جذاب از دیگر ویژگی های این گوشی است.

این گوشی دارای قیمت بازه 4 میلیون است و از مشخصات آن می توان به صفحه نمایش 5.84 اینچی، دوربین 24 و 16 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی امپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم عرضه شده و با توجه به قیمتی که خرید می کنید انتظار رم 4 یا 6 گیگابایتی را می توان داشت. صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD IPS خازنی با 16 میلیون رنگ است که رزولوشن 1080 در 2280 را تامین کرده است. پردازنده این گوشی 8 هسته ای و از نوع های سیلیکون کایرین 970 است.گوشی Honor 10

گوشی  Moto G6

این گوشی میان رده ضدآب نیست، اما مبلغ 219 پوند برای یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ، دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، طول عمر باتری و یک اسکنر اثر انگشت مناسب است. همچنین این گوشی ترکیبی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره است.

گوشی میان رده Moto G6 ایده‌آل ترین گوشی بین سه گانه G است. مدل Play برای رده متوسط و مدل Plus برای سخت افزار بهتر است. پس Moto G6 را می‌توان بین این سه ایده‌آل و میان رده دانست. لنوو صفحه نمایش های تمام شیشه و دوربین دوگانه را برای این گوشی به ارمغان آورد. طراحی جدید شیشه ای و چیپست به روز باید G6 را برای نسل امروزی سازگار کنند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی است که بدنه شیشه ای از جنس گوریلا گلس نمای جلو و پشت آن را پوشانده است. سیستم عامل ساپورت کننده این گوشی اندروید 8 است. از دیگر ویژگی های این گوشی میان رده می تواند به رادیو، حسگر اثر انگشت در کلید home، و… اشاره کرد.گوشی  Moto G6

گوشی  Xiaomi Mi A2 Lite

گوشی ای خوش قیمت تر از این گوشی وجود ندارد. گوشی میان رده شیائومی دارای طراحی فوق العاده با صفحه نمایش 9:19، دوربین اصلی دوگانه و عملکرد مناسب است. فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه ای دارد و می توانیم فضای داخلی 64 گیگابایت را با استفاده از کارت های Micro SD تا ظرفیت 256 گیگابایت افزایش دهیم، بدون اینکه یکی از درگاه ها را قربانی سیمکارت کنیم!

بدنه فلزی Mi A2 Lite شیائومی در گزینه‌های رنگی‌ای مانند سیاه، طلایی و آبی می‌آید. این گوشی دارای یک صفحه LCD IPS نیم حاشیه دار با ابعاد ۵٫۸۴ اینچ است که نسبت ابعاد ۱۹:۹ را ارائه می ‌دهد و دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۲۸۰ پیکسل +Full HD است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون SoC 625 پشتیبانی می کند که در کنار باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی می تواند قدرت این گوشی را تضمین کند. به واسطه باتری قوی این گوشی شیائومی تائید کرده است که باتری ان می تواند به مدت 2 روز پاسخگوی نیازهای شما باشد.

گوشی Mi A2 Lite دارای یک ماژول دوربین دوگانه در قسمت پشتی است. که شامل سنسور اولیه ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱٫۲۵ میکرون و PDAF و سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. نیم حاشیه موجود در جلو دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می توان از Android 8.1 Oreo، اسکنر اثر انگشت در پشت، پشتیبانی از 4G، میکرو USB 2.0 و جک ۳٫۵mm صوتی نام برد که تمام این موارد این گوشی را به یک میان رده مناسب برای خرید تبدیل می کند.گوشی  Xiaomi Mi A2 Lite

گوشی Asus ZenFone 5

تیم طراحی ایسوس در این گوشی عالی عمل کرده است و بسیاری آن را شبیه به اپل می دانند. گوشی زنفون 5 ایسوس بیش از هر گوشی دیگری شبیه به آیفون ایکس است که از تراز دوربین با بدنه شیشه ای و لبه های فلزی گرد ساخته شده است. برای گوشی ای که یک سوم اپل را برایش هزینه می کنید، هیچ نکته منفی ای وجود ندارد. مشخصات فنی در حد میان رده است و دوربین در بهترین حالت نیست، اما به لطف برخی از تنظیمات نرم افزاری پشتیبانی از هوش مصنوعی، برخی از عکس ها عالی است. صفحه نمایش این گوشی بزرگ و در اندازه 6.2 اینچی است و یک انتخاب مناسب برای هر فردی است که به دنبال صفحه نمایشی بزرگ می گردد.گوشی Asus ZenFone 5

گوشی Samsung Galaxy A6

این گوشی میان رده سامسونگ یکی گوشی معمولی است که طراحی خاص سامسونگ و مشخصات معمولی را برای یک گوشی ارزان قیمت 249 دلاری ارائه می کند. کیفیت عکس برداری و عملکرد دوربین عالی است. با این حال اگر با این قیمت زیاد برند برایتان اهمیت ندارد، می تواند گوشی Moto G6 موتورولا را تهیه کنید.

از مشخصات این گوشی میتوان به صفحه نمایش 5.6 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 8 اشاره کرد است. همچنین سامسونگ برای این گوشی یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپری در نظر گرفته که برای استفاده از این گوشی میان رده دو سیمکارته مناسب است. دوربین a6 سامسونگ یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی است. رم این گوشی 4 گیگابایت بوده که میزان مطلوبی برای میان رده محسوب می شود.گوشی Samsung Galaxy A6

گوشی شیائومی Mi 9

شیائومی می 9 با قیمت 500 پوندی خود می تواند مفهومی از یک گوشی زیبا را به شما ارائه کند، گوشی ای که در ازای پولی که برایش می پردازید شما را نا امید نمی کند و به شما این امیدواری را می دهد که می توانید آن را جایگزین Xiaomi Mi 8 کنید.شیائومی می 9 نسبت به می 8 ، فضای کمتری را به حاشیه های جانبی و ناچ استایل اختصاص داده است تا یک قدم به طراحی فول اسکرین نزدیک تر باشد .

در گوشی جدید شیائومی شاهد یک حسگر اثر انگشت ادغام شده در نمایشگر، پردازنده جدید اسنپدراگون 855 کوالکام، شارژ بی سیم 20 واتی، صفحه بزرگتر و در نهایت یک دوربین سه گانه هستیم که دارای یک لنز بزرگ 48 مگاپیکسلی است. شیائومی می 9 یکی از بهترین گوشی های دنیا با قیمت یک گوشی میان رده در نمایشگاه MWC 2019 بوده و یکی از بهترین دوربین‌ ها را در خود جای داده است. بنابراین این گوشی از نظر دوربین نیز حرفی برای گفتن دارد.

یکی از سه لنز اصلی شیائومی می 9  دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی است . به ترتیب دو لنز بعدی 12 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسل هستند .در بخش فیلم برداری نیز خبری از کم کاری این کمپانی نیست و فیلم برداری با کیفیت های 2160p ، 1080p و 1080پیکسل انجام می شود. سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز هواداران سلفی بگیر این گوشی را حسابی سر ذوق خواهد آورد، خصوصا اینکه بدانید فیلمبرداری دوربین سلفی نیز 1080 پیکسل است.گوشی شیائومی Mi 9

گوشی پیکسل Pixel 3a

این گوشی می تواند یکی از بهترین میان رده های 2019 در میان گوشی هایی با قیمت های مشابه باشد. با این حال دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. افرادی که دوست دارند یک گزینه ارزان تر، از گوشی های اندرویدی گوگل داشته باشند، می توانند این گوشی را انتخاب کنند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش6 اینچی با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تنها یک مشکل در کیفیت ساخت پیکسل 3A به چشم می‌خورد و آن هم ضد آب نبودن گوشی است. هر چیز دیگری درباره این گوشی از جمله قیمت آن باعث ترغیب شما نسبت به خرید گوشی می ‌شود. بنابراین باید دقت کنید که آب روی گوشی نریزد. . پیکسل 3a مخصوص کسانی است که به زبان طراحی گوگل علاقه دارند و اندروید خالص را در بخش دوربین و سیستم عامل می ‌خواهند. بحث ارائه آپدیت برای سالیان دراز هم وجود دارد که چیزی نیست که بیشتر رقیبان بتوانند آن را ارائه دهند.

پیکسل a3 از پردازنده جدید و میان رده کوالکام اسنپدراگون 670 استفاده می ‌کند که از آن چیزی که انتظار می ‌رفت بهتر عمل می ‌کند. این پردازنده به اندازه اسنپدراگون 845 (پیکسل 3) یا 855 (گلکسی S10 ) و بسیاری دیگر از گوشی‌های موبایل 2019 سریع نیست، اما می توانید کارهای روزانه شما را راه بیاندازد.گوشی پیکسل Pixel 3a

وان پلاس 6T

یکی دیگر از گوشی های میان رده 2019 که این بار از جانب برند وان پلاس عرضه شده است، گوشی وان پلاس 6T است که دارای یک صفحه بزرگ است، دوربین دوگانه توانایی بالایی دارد و عملکرد گوشی یکی از بهترین‌ها در اندروید است. برای خرید گوشی میان رده وان پلاس 6T باید رنگ سیاه را دوست داشته باشید، اما با این وجود وان پلاس به کاهش قیمت‌ های صنعت موبایل ادامه داده و با این کار، خود را از دیگران متمایز می ‌کند.

از طرفی بدنه آن نیز به لطف بهره ‌مندی از تغییرات مربوط به وزن بالاتر و ضخامت، کاربری راحت ‌تری دارد و کارکردن با آن نیز آسان ‌تر خواهد بود. با اینکه وان پلاس 6T از ظاهری تخت ‌تر از نسخه پشین یعنی وان پلاس 6 است، شایان ذکر است که هنوز ابعاد بزرگ دارد و درواقع این ابعاد تقریبا با ابعاد گوشی‌هایی چون گوگل پیکسل 3 ایکس ال و آیفون 10 اس مکس برابرای خواهد کرد.

وان پلاس ۶ از شارژر وایرلس پشتیبانی نمی کرد، حتی با وجود آنکه بدنه ای شیشه ای داشت. نماینده وان پلاس در مصاحبه ای بیان کرده بود که در حال حاضر نیازی به پشتیبانی از شارژر وایرلس نداریم و نمی خواهیم که این ویژگی را فعلا اضافه کنیم. اما خوشبختانه ذهنیت شرکت در مورد این مسئله تغییر پیدا کرده و اضافه کردن شارژ بی سیم به وان پلاس 6، یکی از جزئیات اصلی این گوشی است که ان را از دیگر میان رده های موجود در بازار مجزا می کند.

ویژگی های جذاب وان پلاس 6 تی

این گوشی در مدل های مختلفی مانند دارا بودن رم 6 و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت، رم 8 و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت و … موجود است که قیمت آن با توجه به این موارد متفاوت است. دوربین دوگانه 16 + 20 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار و تشخیص فاز – پشتیبانی از فلش دوگانه LED، توانایی ضبط ویدیوی HDR – مجهز به لرزشگیر تصویر الکترونیکی در فیلمبرداری نیز مشخصات دوربین این گوشی را شامل می شود. دوربین سلفی نیز لنز 16 مگاپیکسلی دارد و باتری نیز 3700 میلی آمپر ساعت است.وان پلاس 6T

بهترین باتری موبایل های میان رده برای کدام گوشی هوشمند

در انتهای این بخش نیز قصد داریم به معرفی یک گوشی هوشمند بپردازیم که در بخش باتری قدرت بسیار خوبی دارد. برای پاسخ به سوال بهترین باتری موبایل های میان رده برای کدام کوشی هوشمند است با ما همراه باشید.

همانطور مه می دانید بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یک گوشی هوشمند میان رده  را دارند باتری برای آن ها موضوعی بسیار مهم است. از این رو قصد داریم به بررسی بهترین باتری موبایل های میان رده در میان محصولات موجود در بازار جهانی بپردازیم. این گوشی هوشمند را می توان از اولین محصولات سری M سامسونگ در نظر گرفت.

گوشی هوشمند گلکسی M20 سامسونگ بدون شک بهترین باتری موبایل های میان رده را در اختیار کاربران قرار می دهد این گوشی هوشمند 220 یورویی در کنار قابلیت های مناسبی که دارد از باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپری بهره می برد که بسیار جالب توجه است. این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع 15 واتی نیز بهره می برد که به خوبی می تواند شارژ کردن این گوشی جذاب را سرعتر انجام دهد.

بهترین باتری موبایل های میان رده برای کدام کوشی هوشمند

بهترین باتری موبایل های میان رده در بخش پردازنده نیز کم مصرف است

در کنار باتری بسیار بزرگ موضوعی که باعث می شود این گوشی هوشمند را دارنده بهترین باتری موبایل های میان رده دانست پردازنده کم مصرف این گوشی هوشمند است. سامسونگ برای این محصول پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7904 را در نظر گرفته که مصرف بسیار کمتری در مقایسه با پردازنده هایی نظیر اسنپدراگون 450 دارد. حضور این پردازنده بدون شک در انتخاب این گوشی هوشمند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

این گوشی هوشمند که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار فروش شد. در بازار ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد و به صورت محدود در بازار ما عرضه می شود. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گلکسی M20 را می توان در قابلیت های دیگر نیز کنار برترین ها قرار داد؟

بهترین باتری موبایل های میان رده در بخش پردازنده نیز کم مصرف است

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Mortezaa
Mortezaa
5 سال پیش

سلام گوشی که با دلار جهانگیری بود پس کجاست! الان باید با دلار ده تومنی این ها رو بخریم. واقعا جای تاسف داره