دانلود برنامه Zapya MiniShare ، برنامه ای سبک و پرسرعت برای انتقال فایل ها

0
477
دانلود برنامه Zapya MiniShare ، برنامه ای سبک و پرسرعت برای انتقال فایل ها

اگر به دنبال برنامه ای هستید که بتوانید فایل های خود را به صورت یکپارچه و پرسرعت برای دیگران ارسال کنید، می توانید با دانلود برنامه Zapya MiniShare به این مهم دست پیدا کنید.

مزیت مهم استفاده از این برنامه کم حجم بودن آن است و این امر استفاده این برنامه را برای افرادی که حافظه محدودی دارند را آسان تر می کند . البته  کم حجم بودن این برنامه ارتباطی با سرعت انتقال  ندارد و انتقال فایل ها با بالاترین سرعت انجام می شود.

ارسال حجیم ترین فایل ها در چند ثانیه

زاپیا مینی شیر عنوان یک اپلیکیشن کم حجم و سریع برای به اشتراک گذاری فایل ها برای اندروید می باشد که توسط OmniaShare توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق به کاربرانش کمک می کند تا به راحتی و تنها با چند لمس حجیم ترین فایل های خود را تنها در چند ثانیه برای دیگر دوستانشان ارسال نماید.

برنامه ای بدون نیاز به وای فای

این برنامه امکان ارسال گروهی فایل ها بین اعضای گروه یا خانواده را دارد. بنابراین اگر عکس هایی را با گروهی از افراد گرفته اید که می خواهید در آن واحد آن را به آنها ارسال کنید، می توانید این کار را به صورت گروهی انجام دهید تا کار سرعت گرفته و تسهیل یابد.دانلود برنامه Zapya MiniShare به این مهم دست پیدا کنید.

این برنامه بدون نیاز به وای فای کار می کند، بنابراین اگر از اینترنت پر سرعت بهره مند نیستید ؟ نگران نباشید . مینی شیر امکان انتقال فایل ها بدون استفاده از وای فای را برای کابران فراهم می کند و با این امر می توان حتی هزینه ها را هم کاهش دهید.

لینک دانلود برنامه Zapya MiniShare برای گوشی های اندرویدی

لینک دانلود برنامه Zapya MiniShare در پلی استور برای گوشی های اندرویدی در زیر موجود است:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omniashare.minishare

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها