در تاریکی مطلق با دوربین p20 pro عکس بگیرید

0
1190

کالاسودا – گوشی های هوآوی p20 pro و p20 ویژگی های برتری در عکاسی دارند. گوشی P20 Pro از یک سنسور ۱/۱ اینچی بهره می‌ برد که برای دوربین موبایل بسیار بزرگ بوده و تقریبا دو برابر اندازه سنسور سامسونگ گلکسی اس ۹ است.

سنسور اصلی دوربین از ساختار Quad Bayer بهره می‌برد که بر این اساس شمار مجموع پیکسل‌های آن را به ۴۰ مگاپیکسل می‌رساند. دیتای خروجی سنسور بر اساس واحدهای ۲ در ۲ پیکسلی محاسبه می ‌شود بر این اساس  دوربین عکسهای ۱۰ مگاپیکسلی خروجی می ‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب دوربین این گوشی ، عکاسی در حالت شب آن است. ویژگی های دوربین سبب شده که عکاسی در این حالت تقویت شده و حتی با وجود نور کم و یا تاریکی مطلق نیز قادر به گرفتن عکسهای مناسب بدون نویز باشد. استفاده از فلش دوربین در هنگام عکاسی اساسا توصیه نمی‌شود اما  Huawei P20 Pro بهترین فلش در بین دوربینهای موبایل تست شده را داراست. هم از نظر نویز و هم از نظر میزان شدت نور برای کسانی که به عکاسی با فلش علاقه دارند این دوربین ایده آل است.

این دوربین با داشتن سنسور  ۱/۱.۷ اینچی در دوربین اصلی یکی از بهترین تصاویر را در میان دوربینهای موبایل ارایه می‌کند. کیفیت عکس  Huawei P20 Pro در مقایسه با رقبایش از گوگل و اپل در نور کم بهتر است. البته فوکوس خودکار، وایت ‌بالانس خودکار و عملیات ثبت تصویر در نور کم کندتر می‌ شود. رندرینگ رنگ در موقعیت نوری کم از رقبایش به مراتب بهتر است.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد