بررسی دوربین جذاب و جنجالی واقعیت مجازی Oculus GO

0
826
بررسی دوربین جذاب و جنجالی واقعیت مجازی Oculus GO

بررسی دوربین جذاب و جنجالی واقعیت مجازی Oculus GOکالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دوربین واقعیت مجازی Oculus GO بپردازیم که می تواند نگاه شما دوستان را به خود جلب کند.

نقاط قوت

متکی به خود ، مستقل ، نیاز به گوشی و کامپیوتر ندارد. طراحی راحت و دوست داشتنی. ظاهری جذاب و سیستم صوتی با کیفیت. برنامه های متنوع. قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS . اتصال به شبکه های اجتماعی و ارتباط با کاربران GO و Oculus.

نقاط ضعف

زمان باتری دو ساعت. شناسایی ساکن. عدم فضای ذخیره قابل ارتقا. عدم تنظیمات مناسب کودکان. عدم پشتیبانی از چند اکانت کاربری

به طور کلی

دوربین واقعیت مجازی Oculus GO می تواند کیفیت مناسبی را به کاربران خود عرضه کند و نظر آنها را به خود جلب کند.

ویژگی های دوربین واقعیت مجازی Oculus GO

دوربین واقعیت مجازی Oculus GO یک محصول جالب است. اگر شما داستان واقعیت مجازی را از نزدیک دنبال کنید می فهمید که این مدل فرق های بسیاری با مدل Oculus Rift دارد و شما نیاز نیست که آن را به دستگاه دیگری متصل کنید. تمام سخت افزار ، صفحه نمایش ، پردازنده آن ، همگی در داخل این دستگاه قرار دارد.

دوربین واقعیت مجازی Oculus GO طراحی خیلی شیک و راحتی دارد و همچنین کاربرد آن راحت و ساده است. این دستگاه از نظر طراحی از تمام دستگاه تولید شده با برند Oculus بهتر و جذاب تر است. اگر شما به دنبال دستگاه مقرون به صرفه هستید ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می کنیم.

بررسی دوربین جذاب و جنجالی واقعیت مجازی Oculus GO

ویژگی های برتر دوربین واقعیت مجازی Oculus GO

این دستگاه کاملا راحت و مناسب کاربران است و اصلا وزن آن روی صورت احساس نمی شود و این موضوع برعکس دستگاه های دیگر مانند VR پلی استیشن. پَد های این دستگاه نسبت نسخه قبلی آن خیلی بهتر و راحت است و می تواند نگاه خیلی از علاقمندان را به خود جلب کند. این دستگاه قابل حمل بوده و شما می توانید در هر جایی از این دستگاه استفاده کنید.

قیمت دوربین واقعیت مجازی Oculus GO

قیمت این دستگاه می تواند از مسائل مهم باشد. خیلی از افراد زمانی که از قیمت این دستگاه مطلع می شوند تعجب می کنند و این نکته جالب ماجرا است زیرا این دستگاه دارای قیمت مناسب و معقولی است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها