هدست واقعیت مجازی Oculus Connet ؛ فیسبوک تاریخ سازی می کند

0
430
هدست واقعیت مجازی Oculus Connet ؛ فیسبوک تاریخ سازی می کند

هدست واقعیت مجازی Oculus Connet ؛ فیسبوک تاریخ سازی می کندکالاسودا- هدست واقعیت مجازی Oculus Connet بازی های بسیاری را پشتیبانی می کند. مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت قدرتمند فیسبوک در مراسم خاصی این هدست بسیار قدرتمند را رونمایی کرد. این هدست نسخه بهبود یافته Go است که مدتی پیش روانه بازار فروش شده بود. هدست نسخه جدید شرایط بسیار جالبی را برای کاربران به همراه می آورد که قابلیت های بسیاری را برای کاربران به همراه می آورد.

هدست واقعیت مجازی Oculus Connet در روز رونمایی این محصول توسط مدیر عامل فیسبوک زمان عرضه و قیمت خود آن نیز اعلام شد. مارک زاکربرگ اعلام کرد که این محصول در بهار سال 2019 در اختیار کاربران قرار می گیرد و قیمتی در حدود400 دلار دارد. قیمت این محصول با توجه به پشتیبانی بسیار قدرتمند آن شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به همراه خواهد آورد.

 هدست واقعیت مجازی Oculus Connet با نسخه قبلی چه تفاوت های دارد؟

هدست واقعیت مجازی Oculus Connet همانطور که بیان شد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. نسخه قدیمی تنها از گوشی های هوشمند پشتیبانی می کرد، اما هدست واقعیت مجازی Oculus Connet از تمام دستگاه ها پشتیبانی می کند. این هدست به تنهایی نیز قابلیت اجرا شدن و ذخیره بازی ها را دارد. این ویژگی این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربران می توانند بسیاری از بازی های زیبا را به صورت رسمی اجرا کنند. بدون شک بزرگترین عنوانی که از این محصول پشتیبانی می کند بازی زیبای جنگ ستارگان است.

هدست واقعیت مجازی Oculus Connet ؛ فیسبوک تاریخ سازی می کند

 هدست واقعیت مجازی Oculus Connet از چه بازی هایی پشتیبانی می کند؟

بر طبق ادعای این شرکت هدست واقعیت مجازی Oculus Connet از بیش از 50 بازی پشتیبانی می کند و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مارک زاکبرگ در صحبت های خود به صورت رسمی اعلام کرد که این هدست از برخی بازی های گذشته نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه اخبار منتشر شده در حال حاضر سری بازی Star Wars برای هدست Oculus Quest تایید شده است. این سری واقعیت مجازی بین اتفاق‌های Revenge of the Sith و A New Hope رخ می‌دهد.

 هدست واقعیت مجازی Oculus Connet با چه ظاهری در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

هدست واقعیت مجازی Oculus Connet دارای کنترلر های پیشرفته ای است که بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد. این کنترلر تا شش درجه از حرکات کنترلی پشتیبانی می کند و شرایط بسیار جالب تری را در مقایسه برای کاربران فراهم می کند. حال باید منتظر خبر های دیگر از این محصول فوق العاده زیبا باشیم. به نظر می رسد هر خبری در مورد این بازی های بسیار زیبا کاربران و علاقه مندان هدست واقعیت مجازی را به سمت خود بکشاند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها