قابلیت آزمایشی جدید فیسبوک برای ویدئوها و عکس ها

0
458
قابلیت آزمایشی جدید فیسبوک برای ویدئوها و عکس ها

قابلیت آزمایشی جدید فیسبوک برای ویدئوها و عکس هاکالاسودا_ به تازگی فیسبوک قابلیت آزمایشی جدیدی را برای برنامه خود معرفی کرده است که می تواند برای کاربران جذاب و کاربردی باشد. در این قابلیت کاربران می توانند موسیقی را به عکس ها و ویدئوهای خود اضافه کنند.

قابلیت آزمایشی جدید فیسبوک

از هفته آینده ، بعضی از کاربران فیسبوک می توانند از گزینه اضافه کردن موسیقی به عکس ها و ویدئوهای خود استفاده کنند. این شبکه اجتماعی اول از همه اعلام کرد که روی یک ویژگی کار می کند تا کاربران بتوانند از طریق آن پست های صوتی داشته باشند. آن زمان به نظر می رسید که این موضوع فقط مربوط به بخش استوری ها شود و حالا خبر رسیده این شرکت تصمیم دارد که این ویژگی ها را هم به استوری و هم به بخش خبرها اضافه کند.

روش کار این قابلیت آزمایشی

روش کار این موضوع به این شکل است : شما اول از طریق دوربین فیسبوک عکس یا ویدئو خود را آپلود می کنید ، حالا روی بخش استیکرها کلیک کرده و استیکر موسیقی را انتخاب می کنید. بعد از اینکه آهنگ موردنظر خود را انتخاب کردید ، فیسبوک آهنگ موردنظر شما را آپلود می کند و شما بخش موردنظر خود را انتخاب می کنید. حالا دوستان شما از آهنگ و اطلاعات آهنگ پس از دیدن استوری شما مطلع می شوند.

توضیحات طراح بخش استوری شرکت فیسبوک

طراح بخش استوری فیسبوک خانم مایا پترسون اظهار داشتند: «اضافه کردن موسیقی به استوری ها به نظر ما فراتر از به اشتراک گذاری آهنگ است و شما می توانید از این طریق خلاقیت خود را گسترش دهید و این چیزی است که شرکت فیسبوک روی آن متمرکز شده است.»

همکاری شرکت های اجتماعی با شرکت های موسیقی

شبکه های اجتماعی اخیرا با صنعت موسیقی همکاری عمیقی را آغاز کرده اند تا بتوانند بهترین ها را برای کاربران خود ارائه کنند. به نظر می رسد که فعلا این افزونه برای تعداد محدودی از کاربران به صورت آزمایشی فعال شود و قطعا پس از اینکه حالت آزمایشی به پایان برسد کاربران در سرتاسر دنیا می توانند از این افزونه استفاده کنند. به نظر می رسد که این قابلیت آزمایشی به صورت تصادفی در بخش های مختلف دنیا فعال می شود و دیگر نیازی نیست که حتما در آمریکا حضور داشته باشید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها