آخرین رنگ گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 وارد بازار فروش شد

0
2151

کالاسودا- رنگ نقره ای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 وارد کشورهای دیگر می شود. این رنگ بسیار زیبا در ابتدا قرار بود تنها در کشور آمریکا در اختیار کاربران قرار گیرد اما فروش بسیار خوب این رنگ بسیار زیبا در کشور آمریکا و پیشنهاد کاربران و علاقه مندان این برند باعث شد که این کمپانی کره ای رنگ نقره ای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را در برخی از کشور های دیگر نیز عرضه کند.

بدون شک خاص ترین رنگ این گوشی هوشمند نقره ای است (که خاص ترین رنگ این موبایل نیز محسوب می شود)، با فروش بسیار خوبی رو به رو خواهد شد. البته این کمپانی به صورت رسمی اعلام نکرده است که رنگ نقره ای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را با حافظه داخلی 128 یا 512 در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

لیست کشور هایی که قرار است این رنگ را در اختیار کاربران قرار دهند حدود 20 کشور است که در این لیست کشور های مانند آلمان، سوییس، ایتالیا و …. دیده می شود.

رنگ نقره ای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 از نظر سخت افزاری تفاوتی با رنگ های قبلی ندارد و ویژگی های آن به شرح زیر است:

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 را با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در نسخه کشور ایالات متحده منتشر کرده است  و در باقی کشورها این دستگاه از اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می برد که به اعتقاد برخی افراد عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

گلکسی نوت۹ از دو لنز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد و کاربران قابلیت فیلمبرداری به صورت ۴K را خواهند داشت. در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز هشت مگاپیکسلی وجود دارد و به نظر می رسد مطابق انتظار یک لنز بسیار قدرتمند باشد.

حضور باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی هوشمند بسیار جلب توجه می کند. باتری نوت 9 به کاربران این قابلیت را می دهد که ۲۵ ساعت بدون وقفه بتوانند ویدئوهای باکیفیت را با شرایط نوری بسیار خوب مشاهده کنند.

سامسونگ رنگ های مشکی، آبی و قهوه ای را برای این گوشی هوشمند با نام های رسمی Black و Coral Blue و Teddy Brown روانه بازار کرده است. همچنین در خبرها رنگ Lilac Purple منتشر نشده است اما طبق شایعات موجود باید حضور این رنگ را نیز قطعی دانست؛ رنگی که بیشتر خاص بودن این گوشی هوشمند را به رخ می کشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها