سیستم عامل اندروید ؛ آشنایی با پرطرفدار ترین سیستم عامل موبایل

0
738
سیستم عامل اندروید ؛ چرا این برند اینقدر پرطرفدار است

سیستم عامل اندروید ؛ چرا این برند اینقدر پرطرفدار استکالاسودا- سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز است. این سیستم عامل به گونه ایی است که شرکت ها می توانند بخشی از کد ها را با توجه به نیازشان تغییر دهند، به همین دلیل کمپانی های بسیاری برای ساخت گوشی های هوشمند و لوازم هوشمند خانکی مورد استفاده قرار می دهند.این سیستم عامل در کنار سیستم عامل IOS تقریبا تمام گوشی های هوشمند را شامل می شوند و امروز قصد داریم به بررسی و آشنایی بیشتر با سیستم عامل اندروید بپدازیم:

انعطاف پذیر بودن سیستم عامل اندروید ؛ شخصی سازی را به همراه دارد

شخصی سازی در سیستم عامل اندروید مهم ترین ویژگی این سیستم عامل محسوب می شود و کاربران می توانند با توجه به نیاز های خود گوشی های هوشمند یا لوازم مورد نیاز خود را شخصی سازی کنند. نمونه برتر ویژگی این سیستم عامل را به استفاده از تم ها و لانچر ها اشاره کرد. برند های مختلف با استفاده از رابط کاربری های انحصاری خود شرایط جالب تری را برای کاربران به همراه می آورد به عنوان مثال گوشی های هوشمند سری نکسوس یا گوشی های برند پیکسل تقریبا اندروید بدون تغییر را در اختیار کاربران قرار می دهند از طرفی دیگر هوآوی با استفاده از رابط کاربری انخصاری خود قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. با بررسی نسخه های آخر سیستم عامل اندروید با ما همراه باشید.

سیستم عامل اندروید ؛ چرا این برند اینقدر پرطرفدار است

اندروید 9

آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید با نام اندروید Pie حدود سه ماه پیش روانه بازارشد و گوشی های هوشمند گوگل این به روز رسانی را دریافت کردند، همانطور که اعلام شد این به روز رسانی درصد کمی از گوشی های موبایل را شامل می شود و اندروید 9 هنوز برای بسیاری از گوشی های اندروید عرضه نشده با این وجود پرچمداران سال آینده با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود.

اندروید 8

نسخه هشتم به روز رسانی سیستم عامل اندروید در حال حاضر روی بیشتر گوشی های میان رده و پرچمدار مورد استفاده قرار می گیرد. این به روز رسانی پس از مدت ها قابلیت های جالبی را برای کاربران به همراه آورد و جلب توجه بسیاری داشت. اندروید 8 یا همان اندروید اوریو این روز ها یکی از ویژگی های یک خرید خوب در بازار موبایل محسوب می شود.

به طور کلی هر نسخه از به روز رسانی های این سیستم عامل موفقیت ها بسیاری داشته اند و در بازه زمان خود موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند، حال با این وجود باید دید آیا اندروید می تواند رقابت با سیستم عامل IOS را به پایان برساند یا این رقابت هیجان انگیز هموراه ادامه خواهد داشت.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها