تعویض رایگان کیبورد مک بوک با افزایش شکایت ها

0
709

کالاسودا – اعتراض و شکایت کاربران در نهایت اپل را مجبور به این کار کرد که به صورت رایگان طرح تعویض کیبوردهای باترفلای مک بوک را اجرا کند.

طراحی ضعیف صفحه کلید butterfly switch موجب باز کردن پای کردن به دادگاه و پرونده های تجاری شد. اپل نیز برای پایان دادن به این مشکلات، طرح تعویض این کیبورد را آغاز کرده است. این برند در نهایت پذیرش مشکل و دفاع از خود را پذیرفت و این طرح رایگان را به اجرا گذاشت.

این شرکت روز جمعه بیان کرد که درصد کمی از مدلهای مک بوک و مک بوک پرو دارای مشکلی هستند که کاراکترها را به صورت ناخواسته تکرار می‌کنند و یا گاهی حروف و اعداد ظاهر نمی شوند و یا برخی از حروف به یکدیگر می‌چسبند.

این شرکت اظهار داشت که نمایندگی های مجاز اپل یا ارائه دهندگان خدمات پس از فروش اپل، می توانند دستگاه های کاربران را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم  سرویس ها را به صورت رایگان برای کاربران انجام  دهند. این سرویس ممکن است جایگزینی یک یا چند کلید یا کل صفحه کلید باشد.

اپل طراحی جدید این صفحه کلید را در سال ۲۰۱۵ اغاز کرده بود و هدف آن طراحی کیبورد برای ایجاد لپ تاپهایی نازک تر و سبک تر از گذشته بود. صفحه کلید باترفلای جایگزین صفحه کلید سنتی Scissor شد و در پی ارائه مفهوم پایداری، پاسخگو بودن و راحتی بود.

 به نظر می رسد که فعلا نتوانسته در این قضیه موفق عمل کند و باید دید طرح تعویض تا چه حد نظر کاربران را راضی می‌کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید