بالاترین سطح لیگ بازی های رایانه ایی به زودی آغاز می شود

0
385

کالاسودا- لیگ بازی های رایانه ایی در سراسر جهان یک رقابت بسیار هیجان انگیز و نفس گیر است و به خاصی علاوه بر یک تفریح به عنوان یک تجارت پر رونق نیز در نظر گرفته می شود و برترین بازیکنان پاداش های بسیار خوبی را دریافت می کنند. این لیگ در کشور ایران نیز برگزار می شود و علاقه مندان به بازی های رایانه ایی به خصوص فوتبال می توانند در این رقابت بسیار هیجان انگیز شرکت کنند. البته این رقابت ها در ایران سابقه طولانی ندارد و در سال جاری چهارمین دوره این بازی ها برگزار خواهد شد .

چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.در این دوره یک سورپزایز بسیار هیجان انگیز وجود دارد و آن هم بازی مهیج و ایرانی پسرخوانده است همچنین کاربران می توانند مشابه سال گذشته در چهار رشته‌ی PES 2018، FIFA 2018،Clash Royale و Quiz of Kings به رقابت با یکدیگر بپردازند و شانس خود را برای برترین شدن کشور ایران امتحان کنند.

لیگ بازی های رایانه ایی ایران که با نام مخفف IGL شهرت بسیاری در میان گیمر های ایرانی دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های دیجیتال در کشور شناخته می شود و با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت مکعب که به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) در ایران شناخته می‌شود در این دوره از بازی ها یک اتفاق بسیار زیبا نیز وجود دارد و مانند سال گذشته خانواده‌ها می‌توانند از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد از تاریخ ۶ تا ۱۶ شهریور ماه  در برج میلاد باشند . در این دوره از رقابت ها قهرمان هاتنها جوایز نقدی دریافت نخواهند کرد و در صورت فراهم شدن شرایط اعزام، به مسابقات جهانی فرانسه اعزام خواهند شد.
علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران می‌توانند از هم اکنون تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند. از آنجایی که بازی‌های FIFA 2018 و PES 2018 روی سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ برگزار می‌شوند، در زمان ثبت‌نام باید به پلتفرمی که روی قصد دارید روی آن مسابقه دهید توجه کنید.
همچنین ثبت‌نام برای شرکت در بازی Quiz of Kings از داخل خود بازی انجام خواهد شد.
برای چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تعداد متعددی جوایز نقدی، غیرنقدی، اعزام به مسابقات جهانی و… جمعا به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این دوره از مسابقات می‌توانند به صفحه https://evand.com/events/igl2018 مراجعه کنند.

در این مسابقات گیمر های بسیار حرفه ایی از سراسر ایران شرکت خواهند کرد و شانس رقابت برای تمام کاربران یکسان خواهد بود پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید در تابستان یک رویداد خاطره انگیز را تجربه کنید این دوره از بازی های رایانه ایی را از دست ندهید

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها