با این دوربین پرنده عکسهای بکر و بی نظیر بگیرید  

0
752

کالاسودا – پهبادها دنیای عکس ها و فیلم ها را  تغییر داده اند و اکنون به پای ثابت فیلمبرداری ها و عکاسی ها تبدیل شده اند.

بسیاری از شرکت های فیلمسازی و تبلیغاتی از این دوربین های پرنده برای نمایش بهتر تصاویر و فیلمبرداری از نقاط بکر استفاده می کنند. در واقع در سال ۲۰۱۷، دستگاهی به نام airselfie راه اندازی شد که شبیه به یک هواپیمای بدون سرنشین و به اندازه کافی کوچک بود که در یک قاب خاص در گوشی هوشمند قرار بگیرد و بتواند با شما حرکت کند.

برای افرادی که این دوربین را دوست داشتند، اما تصور می کردند که می تواند ویژگی های بهتری داشته باشد، خبر خوب اینکه این دوربین پرنده با نام ایرسلفی ۲ رونمایی شده است و در حال حاضر برای خرید در دسترس است. این دوربین پرنده ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از نظر ظاهری شبیه پهبادهای پیشین است اما اندازه ای کوچک است و به صورت دستی قابل حمل بوده و در جیب جای می گیرد.

این پهباد تصویربردار مجهز به وای فای است، بدین معنا که می توانید دستگاه خود به آن وصل کرده و عکس ها و فیلمهای بی سیم هایتان را به صورت وایرلس به کامپیوتر، لپ تاپ یا دستگاه های دیگر انتقال دهید. دوربین این پهباد یک دوربین از نوع ۱۲ مگاپیکسلی است که قادر است ۱۰۸۰ مگاپیکسل فیلمهای HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

همچنین یک کارت حافظه میکرو اس دی برای این پهباد در نظر گرفته شده است که دارای ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی که می تواند برای فیلم هایی که این پهباد می گیرد، مناسب باشد و در صورتی که خواستید ان را با کارت با فضای حافظه بالاتری جایگزین کنید. باطری ای که این پهباد در اختیار دارد یک باطری ۴۰۰ میلی آمپری است که برای زمان های پروازی ۵ دقیقه خوب است و از طریق پورت USB- C نیز شارژ می شود.

برای افرادی که علاقه مند به خرید این دوربین پهباد هستند، می توانند آن را از سایت آمازون یا بست بای سفارش دهند. شما بعد از خرید هر یک از محصولات دوربین پرنده ابتدا نیاز به آموزش دارید.

 با اینکه پرواز با این پرنده ها بسیار راحت است، اما حتما شما نیاز دارید نکاتی را در مورد نرم افزار تخصصی آن پرنده بدانید. نکاتی همچون کالیبره کردن – توجه به باد – اصول پرواز – مود های تصویر برداری – تنظیمات دوربین پرنده و … نکاتی هستند که یک مدرس کار بلد مسیر رسیدن به هدف را برای شما کوتاه خواهد کرد. پس از خرید همچنین کارت حافظه اولین نیاز شما است. فایل های عکس خیلی حجیم نیستند، ولی کسی که تصویربرداری می کند نیاز به حجم مناسب میکرو اس دی با سرعت بالا دارد. کارت حافظه های سرعت پایین برای ثبت تصویر مناسب نیستند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید