محدودیت ده هزار عکس در آلبوم گوگل فوتوز

0
508
محدودیت ده هزار عکس در آلبوم گوگل فوتوز

محدودیت ده هزار عکس در آلبوم گوگل فوتوزکالاسودا – گوگل تائید کرده است که قابلیت live album سرویس گوگل فوتوز این شرکت دارای محدودیت بارگذاری ده هزار عکس است.

آلبوم های زنده یا live album یک ویژگی نسبتا جدید برای کاربران گوگل فوتوز است. این به معنای این است که به طور خودکار هر آلبومی که در این سرویس ذخیره می شود، می تواند تبدیل به البوم زنده شده و افرادی که قادر به تماشای آن هستند را می توانید تعیین کنید. با استفاده از این برنامه شما قادرید تا به دلخواه خود، هر آلبومی را که پیش تر در Live Albums بارگذاری کردید را با اشخاص خاصی که مایلید به اشتراک بگذارید.

آپلود و ذخیره سازی عکس در گوگل فوتوز

گوگل فوتوز به کاربران اجازه آپلود عکس های نامحدود را می دهد، تا زمانی که آنها تحت یک مگاپیکسل خاص ذخیره شوند، برای مثال عکس هایی از مناظری یکسان یا یک حیوان خانگی تحت یک البوم زنده خاص ذخیره می شود. با این حال باید توجه داشت که آپلود و ذخیره سازی عکس در این سرویس نامحدود است، اما در قسمت آلبوم زنده کاربر می تواند حداکثر 10 هزار تصویر در هر آلبوم ذخیره کند.

این ویژگی ابتدا ذکر نشده بود، اما کاربران به زودی متوجه شدند که این آلبوم زنده محدودیت هایی دارند. در البوم های زنده، گوگل از هوش مصنوعی برای کمک به مرتب سازی عکس ها استفاده می کند. در واقع هوش مصنوعی برخی چهره ها، افراد، اشیا را انتخاب کرده و هر بار که عکس دیگری از آن جسم یا فرد ذخیره می شود، به صورت خودکار آن را به آلبوم خاص آن فرد هدایت می کند.

گوگل با عکاسان دچار چالش می شود؟

در حال حاضر محدودیت 10 هزار عکس یک مشکل به حساب می آید و میتواند افرادی چون عکاسان را دچار مشکل کند. این قابلیت زمانی می تواند دردسرساز شود که پس از پر شدن تعداد عکس ها دراین آلبوم و رسیدن انها به 10 هزار عدد عکس یا ویدئو، پیغامی مبنی بر این دریافت می کنید که قابلیت live album  متوقف شده است. برای ادامه کار با این قابلیت مجبورید تعدادی از این عکس ها و ویدئوها را پاک کنید تا پس از آن بتوانید عکس ها و ویدئوهای دیگری را جایگزین کنید.

این مسئله ای بزرگ برای کاربران عادی نیست، اما برای کسانی که از هر چیزی عکس می گیرند، می تواند مشکل تلقی شود. مسئله دیگری که وجود دارد این واقعیت است که گوگل فوتوز به طور خودکار عکس های ناخوشایند یا تار شده را حذف نمی کند، بنابراین مجددا باید به library رفته و آنها را به صورت دستی حذف کنید.

شایان ذکر است که البوم های اشتراکی، ظرفیت بیشتری برای افراد مختلف خواهند داشت. برای مثال در یک آلبوم اشتراکی هر فرد می تواند 10 هزار عکس یا ویدئو را اضافه کند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها