وقتی تاکسی ها پرواز میکنند

0
432
وقتی تاکسی ها پرواز میکنند|کالاسودا

وقتی تاکسی ها پرواز میکنند|کالاسوداکالاسودا – تاکسی های پرنده الکتریکی که با همکاری تویوتا و جت بلو ساخته میشوند، در آینده ای نزدیک به آسمان فرستاده خواهند شد.

تاکسی های پرنده؟ شرکتی که مقر آن در کالیفرنیاست این مفهوم را عملی کرده است. البته این شرکت سازنده هنوز اعلام نکرده که چه زمانی این تاکسی ۵ نفره تماما برقی را از نمونه اولیه به نمونه نهایی تبدیل خواهد کرد. اما با توجه به تزریق سرمایه گذاران مختلف همانند جت بلو و تویوتا که دو بازوی این همکاری هستند، به نظر میرسد این اتفاق به زودی ممکن شود.

۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری این دو شرکت به معنای پرواز و تیک آف این تاکسی هاست! این تاکسی ها میتوانند به رفع ترافیک شهری کمک کنند، اما این امر در طولانی مدت میسر است و نباید انتظار داشته باشیم که به زودی اتفاق بیفتد.

شرکت همچنان در حال کار بر روی این مفهوم است و درنظر دارد تاکسی پرنده ای بسازد که محدوده ۱۵ مایلی را با تنها یک بار شارژ کردن باطری بپیماید. این کار نیازمند استخدام مهندیسین، متخصصین باطریهای برقی و توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصین کنترل پروازی است که با این سرمایه گذاری جدید ممکن میشود. البته پیش از این موارد نیاز به کسب مجوز از اداره هوانوردی فدرال دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها