گلکسی اس 10 سامسونگ سال 2019 بدون رقیب خواهد بود

0
835
گلکسی اس 10 سامسونگ سال 2019 بدون رقیب خواهد بود

طی روزهای اخیر اخبار جالبی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد سال 2019 را با یک جهش در تمام بخش ها آغاز کند. از این رو برای ساخت گوشی های میان رده خود با ساختاری جدید در حال پایه گذاری است. به تازگی نیز خبری منتشر شده است که نشان می دهد گلکسی اس 10 سامسونگ امکان ذخیره سازی تا یک ترابایت را برای کاربران فراهم می کند.

گلکسی اس 10 سامسونگ چگونه فضای یک ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

به نظر می رسد گلکسی اس 10 سامسونگ با 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار فروش شود. همچنین امکان افزودن حافظه جانبی تا 512 گیگابایت را برای کاربران فراهم می کند. در این صورت کاربران می توانند فایل های خود را مانند یک هارد اکسترنال در کنار خود نگه دارند. البته این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ پرچمدار خود را با حافظه های کمتر روانه بازار فروش کند تا بتواند فروش خوبی را به دست آورد.
در سال اخیر کمپانی های سازنده گوشی های موبایل محصولات خود را با رم نرم افزاری هشت گیگابایتی روانه بازار فروش کردند. شیائومی نیز رم نرم افزاری 10گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار داد. به نظر می رسد سامسونگ پرچمدار خود را به رم نرم افزاری 12 گیگابایتی مجهز کند تا اولین کمپانی ای محسوب شود که از این مقدار رم برای پرچمدار خود بهره می برد.گلکسی اس 10 سامسونگ چگونه فضای یک ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟
این موضوع پایان کار پرچمدار فعلی سامسونگ نیست و باید منتظر عرضه پرچمدار این برند بر اساس اینترنت نسل پنجم نیز باشیم. سامسونگ قصد دارد در رقابت با دو کمپانی مطرح هوآوی و اپل، گوشی های خود را زودتر به این فناوری مجهز کند.
بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند با کد SM-G75FC روانه بازار فروش می شود. این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ پرچمدار خود را با شش لنز دوربین روانه بازار فروش کند. حضور چهار لنز به عنوان دوربین اصلی و دو لنز برای دوربین سلفی شرایط فوق العاده ای را برای این کمپانی فراهم خواهد کرد. با این شرایط باید دید آیا سامسونگ می تواند پس از دو سال لقب برترین دوربین گوشی موبایل (از دیدگاه بسیاری از سایت های معتبر) را از هوآوی پس بگیرد. البته باید این موضوع را در نظر بگیرید که بسیاری از کاربران، به دوربین های پرچمداران سامسونگ علاقه مند هستند و آن را قدرتمندتر از پرچمداران برند های دیگر می دانند.

گلکسی اس 10 سامسونگ در چند نسخه روانه بازار فروش می شود؟

با توجه به اخبار پیرامون کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 10 سامسونگ در چهار نسخه روانه بازار فروش می شود. بزرگ ترین نسخه از این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.7 اینچی روانه بازار فروش خواهد شد. نسخه دیگر این محصول نیز یک صفحه نمایش 6.44 اینچی خواهد داشت که در مقایسه با پرچمداران برندهای دیگر صفحه نمایش بسیار بزرگ تری در مقایسه با سایر رقبا خواهد داشت.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها