بهترین گوشی های باحاشیه ناچ چه مدل هایی است؟

0
2247
بهترین گوشی های باحاشیه ناچ چه مدل هایی است؟

امروزه شرکت های تولیدکننده گوشی های به استفاده از حاشیه ناچ بالای صفحه علاقه نشان داده اند و بسیاری از آنها این حاشیه را در طراحی خود لحاظ می کنند.

اولین گوشی از گوشی های با حاشیه ناچ متعلق به کدام شرکت بود؟

هنگامی که اپل در ماه سپتامبر سال گذشته آیفون ایکس را معرفی کرد، بسیاری از کاربران فکر کردند که اپل اولین شرکتی است که گوشی ناچ استایل را طراحی کرده است، در صورتی که شارپ و اسنشال فون اولین برندهایی بودند که حاشیه صفحه نمایش یا همان ناچ داشتند.  زمانی که اپل آیفون X را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد، بسیاری از افراد خیلی سریع گفتند که اپل از اسنشال و شارپ کپی ‌برداری کرده است. هرچند نمایشگر آیفون X حاشیه‌ پایینی نداشت و بریدگی آن هم علاوه بر دوربین سلفی، حاوی المان های دیگر مربوط به سیستم دوربین TrueDepth بود. به همین بهانه لیستی از بهترین گوشی های با حاشیه های ناچ را مرور می کنیم.

iPhone XS Max and XS گوشی های باحاشیه ناچ  ، iPhone XS Max and XS

گوشی جدید اپل به نام آیفون XS و XS Max در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار شد و به‌ عنوان معروف ترین گوشی ناچ ‌دار در دنیا در سال گذشته مطرح شد. این دو گوشی مانند آیفون ایکس علاوه بر حاشیه بالای صفحه، بهبودهایی را در دوربین نیز به خود دیده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی است.

گوشی Pixel 3 XL گوشی های باحاشیه ناچ ،  گوشی Pixel 3 XL

بزرگ ترین پرچمدار گوگل شباهت زیادی به گوگل پیکسل 3 دارد و آن نیز دارای ناچ روی صفحه نمایش خود است. بدون شک این بزرگ ترین حاشیه ای است که تاکنون دیده ایم و نسبت به طراحی گوشی های دیگر عمق بیشتری دارد که به کاربر امکان این را می دهد که فضای بیشتری برای آیکون های نوتیفیکیشن خود داشته باشد.

گوشی وان پلاس 6T گوشی های باحاشیه ناچ  ، گوشی وان پلاس 6T

گفته می شود که این گوشی در بین گوشی های ناچ کنونی دارای استاندارد ترین نمونه است که برعکس پیکسل 3، عرض و عمق زیادی ندارد. جلوی گوشی دارای سنسورهی اضافی یا مادون قرمز نیست. شکل قطره اشکی این حاشیه می تواند در تنظیمات به صورت های دیگر نیز تنظیم شود.

ال جی V40 ThinQ گوشی های باحاشیه ناچ ، ال جی V40 ThinQ

 دوربین 5 گانه (دوربین سه گانه پشت گوشی، دوربین دوگانه سلفی) گوشی LG V40 ThinQ برای قرار گیری در حاشیه بالای این گوشی تعبیه شده است. این دوربین ها دارای انواع گزینه های عکاسی هستند که عکس های زاویه دار، پرتره های سبک بوکه و … را در اختیار کاربر می گذارند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و مقاوم در برابر آب است.

گوشی P20 و P20 Pro گوشی های باحاشیه ناچ ، گوشی P20 و P20 Pro

این گوشی ها که پرچمداران هوآوی در سال 2018 هستند، دارای حاشیه صفحه نمایش اند و فروش خوبی نیز داشته اند. وضعیت درون گوشی های هواوی p20 و هواوی p20 pro نیز به همین منوال است، به طوری که با وجود عریض و بلند نبودن بریدگی بالای نمایشگر، امکان مخفی ‌سازی نرم افزاری آن ‌ها وجود دارد.

ایسوس زنفون 5 گوشی های باحاشیه ناچ ، ایسوس زنفون 5

این گوشی در ماه مارس رونمایی شد و دلایل زیادی از شباهت آن به گوشی آیفون ایکس ذکر شد. با این حال قیمت آن ارزان تر بوده و گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636 بود.

با ما در صفحه اینستاگرام وتلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها