گلکسی نوت 9 همزمان با برف کریسمس سفیدپوش می شود

0
1216
گلکسی نوت 9 همزمان با برف کریسمس سفیدپوش می شود

گلکسی نوت 9 همزمان با برف کریسمس سفیدپوش می شودکالاسودا – این احتمال وجود دارد که سامسونگ رنگ سفید گلکسی نوت 9 را همزمان با تعطیلات کریسمس به بازار عرضه کند.

از زمانی که این مقاله را می نویسیم چیزی تا حدود 50 روز تا تعطیلات کریسمس باقی نمانده است و بهترین رویکرد سامسونگ برای فروش گوشی های نوت 9 می تواند این باشد که یکی از بزرگترین پرچمداران خود را به رنگ سفید درآورد.

خبر خوب برای طرفداران این برند و این رنگ اینکه احتمالا سامسونگ رنگ سفید را دوباره وارد گوشی های خود و سری جدید نوت 9 خواهد کرد. البته این خبر فعلا در حد شایعه و حرف است و توسط ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی به گوش رسیده که یکی از منابع قابل اعتماد خبرهای فناوری است و بسیاری از پیش بینی های این فرد نیز تاکنون درست از آب درآمده است.

ترفند شرکت ها برای افزایش فروش در کریسمس

بازه تعطیلات کریسمس بازه پر ترافیکی برای شرکت های دنیای فناوری از جمله سازندگان گوشی های هوشمند محسوب میشود و فروش محصولات الکترونیکی خصوصا گوشی های موبایل و گجت هایی چون ساعت هوشمند و هدفون برای هدیه دادن به شدت افزایش پیدا می کند. در همین بازه است که شرکت ها دست به اقداماتی مانند حراجی های بزرگ و آفرهای ترغیب کننده می زنند و یا گزینه های رنگی یک مدل جدید از محصولات خود را رو می کنند که سال گذشته رنگ قرمز بسیار طرفدار داشت و بسیاری از شرکت ها مانند سونی و HTC رنگ های قرمز گوشی های خود را در بازه کریسمس عرضه کردند تا مشتری حداکثری جذب کنند و آمار فروش خود را افزایش دهند.

گلکسی نوت 9 همزمان با برف کریسمس سفیدپوش می شود

به همین دلیل است که سامسونگ قصد دارد در فصل برفی زمستان، یکی از بهترین گوشی های هوشمند ساخت خود را با رنگی سازگار با فصل زمستان همراه کند. در همین راستا تصاویری از نسخه سفید رنگ گلکسی نوت 9، پرچمدار سال 2018  توسط ایلان بلاس افشاگر معروف منتشر شده که برای بازه تعطیلات به احتمال زیاد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ذکر این نکته جالب است که از آخرین باری که سامسونگ محصولی به رنگ  سفید در رده گوشی های هوشمند خود منتشر کرده بود 3 سال می گذرد و آخرین محصول سفید رنگ سامسونگ گلکسی نوت 5 بود و پس از آن دیگر پرچمداران سامسونگ مانند s7 تا s9 با رنگ سفید وارد بازار نشدند. این می تواند برای افرادی که به دنبال یک رنگ خاص از نوت 9 در تعطیلات کریسمس هستند جذاب باشد.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها