اوپو مقاوم ترین گوشی تاریخ را به زودی به فروش می رساند

0
570

کالاسودا- اوپو اولین گوشی هوشمند مجهز به گوریلا گلس۶ را روانه بازار فروش خواهد کرد. کمپانی مشهور کورنینگ در حدود دو هفته پیش جدید ترین نسخه شیشه گوریلا گلس را با نام گوریلا گلس۶ روانه معرفی کرد و این امید را به کاربران داد که در گوشی های گران قیمت خود شاهد مقاومت صفحه نمایش بیشتری خواهند بود. حال امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد اوپو در استفاده از این شیشه مقاوم پیشرو خواهد بود و پرچم دار جدید خود را مجهز به گوریلا گلس ۶ خواهد کرد.

گوریلا گلس در یکی دو سال اخیر بسیار برای کاربران اهمیت پیدا کرده است و بدون شک علت آن نیز گران بودن قیمت صفحه نمایش های موبایل به خصوص پنل های OLED است. البته نمی توان این امر را منکر شد که مقاومت در برابر ضربه این احتمال را کاهش می دهد که گوشی موبایل صدمه نبیند و نمی توان اعلام کرد  که با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

این کمانی اعلام کرد که گوریلا گلس شش تا پانزده بار امکان افتادن در فاصله یک متری را دارد و این رقم از جهتی بسیار قابل توجه است . البته باید توجه داشته باشید که این سقوط ها همیشه در شرایط زندگی روزمره نیست و گاهی شدت صدمه به صورتی است که دو واحد ضربه محسوب می شود نسخه گوریلا گلس ۵ تا هفت بار می تواند مقاومت داشته باشد. گوریلا گلس ۵ روی خیلی از موبایل های هوشمند استفاده شده است، چه برای محافظت از نمایشگر و چه برای قاب پشتی بسیار عالی عمل کرده است و باید دید آیا نسخه جدید نیز مطابق سال مناسب خواهد بود یا خیر.

به طور کلی شیشه های گوریلا گلس شیشه های مقاومی هستند که در مقابل ضربه و افتادن و خراشیدگی مقاومت ها بسیار خوبی دارند و به همین دلیل در ساخت گوشی های هوشمند مرسوم است . این شیشه ها رده بندی های مختلفی دارند  که با بالاتر رفتن این عدد گوریلا گلس قدرتمند تر است و در برابر ضربه مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. البته نسخه های اولیه این شیشه را نمی توان زیاد جالب دانست و تقریبا تا نسخه سوم این گوریلا گلس تاثیر زیادی بر روی مقامت صفحه نمایش گوشی موبایل تخواهد داشت.

با این تفاسیر انتظار می رود اوپو گوریلا گلس۶ را با پرچم دار جدید سال آینده خود روانه بازار کند که از آن با نام R17 یاد می شود . اوپو در سال اخیر نشان داد که به صفحه نمایش های گوریلا گلس بسیار علاقه مند است و نسخه پنجم این شیشه مقاوم در برابر ضربه را در پرچم داران سال جاری خود نیز استفاده کرد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها