قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خبر از یک محصول تاریخ ساز می دهد

0
1789
قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خبر از یک محصول تاریخ ساز می دهد

قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خبر از یک محصول تاریخ ساز می دهدکالاسودا- گوشی هوشمند منعطف سامسونگ با قیمتی نجومی روانه بازار فروش می شود. کمپانی سامسونگ مدتی پیش گوشی هوشمند تاشوی خود را با قیمتی حدود 2000 یورو رونمایی کرد. این موضوع از آن جهت مورد تایید قرار می گیرد که سامسونگ قصد دارد گوشی های هوشمند گران قیمت تری در مقایسه با پرچمداران فعلی روانه بازار فروش کند.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ اوایل سال آینده میلادی روانه بازار فروش خواهد شد و در کنار موبایل های سال 2018 سامسونگ قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با توجه به اخبار موجود پیرامون این کمپانی کره ای، با صفحه نمایش Infinity Flex و رابط کاربری منحصربه فرد و خاص سامسونگ به فروش خواهد رسید. سامسونگ چند روز پیش اعلام کرد به کمک گوگل یک رابط کاربری فوق العاده در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بر اساس شایعات موجود، این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 1770 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند پس از گوشی تاشوی سامسونگ، گران قیمت ترین موبایل این برند قدرتمند به شمار می رود. روز گذشته نیز مدیر عامل سامسونگ در یک مصاحبه اعلام کرد که تعداد یک میلیون گوشی هوشمند منعطف سامسونگ را به فروش خواهند رساند.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ صفحه نمایش بسیار جالبی داردو در بزرگ ترین حالت ممکن صفحه نمایش 7.3 اینچی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به نظر می رسد این گوشی دارای یک صفحه نمایش حداقل 4.58 اینچی است. حال باید دید این گوشی هوشمند چگونه فروش خوبی را برای این برند پرطرفدار به همراه خواهد آورد.قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ خبر از یک محصول تاریخ ساز می دهد

در کنار این اخبار تصویری منتشر شد که اطلاعات جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و شرایط صفحه نمایش خاص این محصول را بازگو می کند.

در حالتی که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ صفحه نمایش 7.3 اینچی باشد، دارای تراکم پیکسلی 420 پیکسل بر اینچ خواهد بود و از رزولوشن 1536 در 2152 بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 4.2 به 3 در حالت صفحه نمایش خود وارد بازار فروش خواهد شد.

در حالت 4.58 اینچی، این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 21 به 9 است. این گوشی هوشمند در کوچک ترین حالت خود دارای رزولوشن 840 در 1960 است. این گوشی هوشمند با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش خواهد شد، اما اولین موبایل مجهز به این قابلیت نخواهد بود.

حال باید دید سامسونگ می تواند امکاناتی را برای کاربران فراهم کند تا کاربران را به خرید این گوشی هوشمند گران قیمت ترغیب کند یا خیر. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا قیمت محصولات خاص سامسونگ می تواند در فروش محصولات این برند تاثیرگذار باشد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها