از گوگل درایو، به صورت دستی بک آپ بگیرید

0
974
از گوگل درایو، به صورت دستی بک آپ بگیرید

از گوگل درایو، به صورت دستی بک آپ بگیریدکالاسودا – رویکرد بک آپ گرفتن گوگل درایو به صورت دستی برای گوشی های اندروید موجود شد. بسیاری از ویژگی هایی که برای کاربران ارائه می شود، یک روند کلی برای ساده سازی امور آنهاست. شرکت ها معمولا یک ابزار پشتیبان خودکار برای بک آپ گرفتن از داده ها در اختیار کاربران قرار می دهند. با این حال خوب است که کاربران بتوانند به صورت دستی نیز از داده های خود پشتیبان تهیه کنند. این امکان اکنون به پلتفرم اندروید اضافه شده است و کاربران می توانند نسخه پشتیبان را به صورت دستی در اندروید خود فعال کنند.برای آموزش استفاده از گوگل درایو به صورت کامل با ما همراه باشید

بک آپ به صورت دستی در گوگل درایو

ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کاربران اندرویدی به زودی گزینه ای برای دستیابی دستی به نسخه پشتیبان از دستگاه خود روی گوگل درایو دریافت خواهند کرد. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران رونمایی شده است. پیش از این ویژگی پشتیبان گیری خودکار یا بک آپ محدود به دستگاهی که در حال شارژ یا متصل به وای فای بود. اما اکنون کاربران می توانند هر زمان که بخواهند از داده های خود پشتیبان تهیه کنند.از گوگل درایو، به صورت دستی بک آپ بگیرید

اتصال به وای فای برای بک آپ دستی نیاز نیست

بدین ترتیب هنگامی که  گوشی موبایل دارای پورت خراب بوده و شارژ نشود یا به وای فای دسترسی نداشته باشد نیز می تواند از پشتیبان گیری بهره مند شود. اما می دانیم که این شرایط بسیار خاص است و اکنون هر فردی در دنیا می تواند به راحتی به یک اینترنت وای فای متصل شود و از داده های خود روی گوگل درایو بک آپ تهیه کند.

اما تهیه پشتیبان در هر زمان که مایل بودید ویژگی خوبی است که اخیرا به نسخه های اندروید اضافه شده است. اگر دارای یک دستگاه اندروید هستید می توانید در بخش بک آب به دنبال گزینه Backup Now در این تنظیمات بگردید. اما اگر هنوز آن را نمی بینید، نگران نباشید چرا که آپدیت آن برای شما نیز در آینده ارسال خواهد شد.

شما از چه روش هایی برای پشتیبان گیری داده های خود استفاده می کنید؟  یکی از این راه ها استفاده از گوگل درایو در گوشی یا کامپیوتر شماست که امر ذخیره سازی کامل سیستم روی فضای ابری را ساده تر از گذشته انجام می دهد. توسط این ابزار تنها با فشردن یک دکمه از کل کامپیوتر PC بک اپ تهیه کنید. شما می توانید نرم افزار دسکتاپی گوگل درایو را دانلود کرده و تمام عکسها، ویدئوها و اسناد خود را به صورت اتوماتیک در گوگل درایو آپلود کنید تا نگران از دست رفتن و پاک شدن ناگهانی آنها نباشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها