گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 ؛ قدرتمندترین موبایل گیمینگ تاریخ

0
1281
گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 ؛ قدرتمند ترین موبایل گیمینگ تاریخ

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 به زودی رونمایی می شود. کمپانی زد تی ای پس از پشت سرگذاشتن مشکلات بسیار، این روزها شرایط خوبی را تجربه می کند. این برند قدرتمند مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 با ویژگی های منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می گیرد. روز گذشته نیز بنچمارک هایی از این گوشی پرطرفدار منتشر شد که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی گیمینگ به احتمال زیاد با قیمتی در حدود 600 دلار روانه بازار فروش شود. نسخه قبلی این گوشی موبایل با قیمت 400 دلار وارد بازار فروش شد و توانست فروش خوبی را در میان برندهای سازنده گوشی گیمینگ به دست آورد. حال باید منتظر خبرهای بعدی در مورد گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 باشیم.

این گوشی هوشمند با چه ویژگی هایی در بنچمارک ها رویت شده است؟

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 در بنچمارک مشهور آنتوتو توانسته است امتیاز 320هزار را به دست بیاورد. بدون شک این امتیاز می تواند این گوشی موبایل را به برترین موبایل گیمینگ تبدیل کند. البته لازم به ذکر است که در روزهای اخیر امتیازهای آنتوتو معیار مناسبی برای قدرت گوشی های موبایل نبوده و تقلب هایی نیز از سمت برندهای چینی رخ داده است.
گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 2 در تمام بنچمارک ها با کد NX619J رویت شده و می توان با استفاده از این کد مراحل پیشرفت گوشی گیمینگ زد تی ای را دنبال کرد. این گوشی هوشمند بدون شک با اندروید 9 روانه بازار خواهد شد و تقریبا حضور پردازنده اسنپدراگون 845 در این پرچمدار قطعی به نظر می رسد. با توجه به بنچمارک های مختلف به نظر می رسد این گوشی هوشمند در سه نسخه روانه بازار فروش شود و حضور رم های نرم افزاری 6، 8 و 10 گیگابایتی بدون شک شرایط خیره کننده ای را برای کاربران و طرفداران این گوشی هوشمند رقم خواهند زد.
در بخش صفحه نمایش نیز اخبار خاصی وجود ندارد و به نظر می آید این گوشی هوشمند با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش شود. در سال اخیر بیشتر گوشی های هوشمند گیمینگ نیز با این رزولوشن روانه بازار فروش شده و شرایط بسیار خوبی را برای کاربران و علاقه مندان بازی های موبایل فراهم آورده اند.
با این وجود باید دید سال 2019 را می توان یک سال رویایی برای این برند قدرتمند چینی در نظر گرفت یا زد تی ای زمان بیشتری برای نزدیک شدن به بهترین ها نیاز دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها