ویژگی عمق تصویر برای گوگل فوتوز نسخه ios عرضه شد

0
490
ویژگی عمق تصویر برای گوگل فوتوز نسخه ios عرضه شد

گوگل امکان افزودن قابلیت عمق تصویر و فوکوس بر روی تصاویر حالت پرتره را در اپلیکیشن گوگل فوتوز در iOS اضافه کرد.

ویژگی عمق تصویر چیست؟

امروز گوگل اعلام کرد که آخرین نسخه برنامه عکس خود یا گوگل فوتوز خود را برای سیستم عامل ios با ویژگی های تنظیم عمق تصویر و تمرکز برای حالت پرتره همراه نموده است. این ویژگی پیش از این برای گوشی های اندرویدی در دسترس بود. از حالا به بعد، آیفون ها نیز به جدیدترین به روزرسانی گوگل فوتوز مجهز شده اند. کاربران می توانند در حالت تصویربرداری پرتره، ویژگی بوکه را فعال کنند، روی نماد ویرایش ضربه بزنند و پس از ثبت تصویر نیز بار دیگر بر روی آن تصویر ضربه زده و از نظر عمق تصویر و تمرکز روی اسلایدرها آن را ویرایش کنید.ویژگی عمق تصویر چیست؟

عکس رنگی با بک گراند سیاه و سفید بسازید

اگر شما یک آیفون XS و XS Max یا آیپد پرو دارید می توانید این ویژگی ها را بر رویش اعمال کنید. اما اگر دارای آیفون های قدیمی تر هستید، راهی برای تنظیم عمق تصویر حالت پرتره و تصاویری که تا کنون گرفته اید ندارید. علاوه بر این، گوگل فوتوز برای ios یک ویژگی color pop را نیز ارائه کرده است. این ویژگی می تواند حالت پرتره را  به صورت اشباع شده در رنگ ها نگهداشته، اما پس زمینه را به رنگ سیاه و سفید تغییر دهد. این ویژگی یک حالت هنری به عکس ها خواهد داد. البته پیش از این نیز می توانستید با استفاده از اپلیکیشن ها این حالت را ایجاد کنید. اما با کمک این ویژگی جدید به راحتی می توانید آن را در تصاویر اعمال کنید.

پیش از این دستیار گوگل در داخل تصاویر می توانست به شما این ویژگی را بر روی تصاویری خاص اعمال کند، اما اکنون می توانید آن را به صورت دستی برای هر یک از عکس ها ایجاد کنید.

پیش از این گوگل فوتوز به سبب محدودیت عکس روی آلبوم خود خبرساز شده بود. در حال حاضر محدودیت 10 هزار عکس یک مشکل به حساب می آید و می تواند افرادی چون عکاسان را دچار مشکل کند. این قابلیت زمانی می تواند دردسرساز شود که پس از پر شدن تعداد عکس ها دراین آلبوم و رسیدن انها به 10 هزار عدد عکس یا ویدئو، پیغامی مبنی بر این دریافت می کنید که قابلیت live album  متوقف شده است. برای ادامه کار با این قابلیت مجبورید تعدادی از این عکس ها و ویدئوها را پاک کنید تا پس از آن بتوانید عکس ها و ویدئوهای دیگری را جایگزین کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها