رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل iOS

0
556
رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن توییتر برای سیستم عامل iOS

خبری به تازگی در مورد توییتر منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا نسخه جدید اپلیکیشن توییتر را برای سیستم iOS به بازار عرضه کند.

تغییرات نسخه جدید اپلیکیشن توییتر در سیستم عامل iOS

توییتر در طراحی نسخه جدید توییتر فونت بخش فالوورهای توییتر را کوچک تر از قبل کرده است و این موضوع را سخنگوی توییتر نیز در خبری رسمی اعلام کرد. این موضوع دقیقا پس از حرف های جک دورسی مدیرعامل توییتر در زمینه با معنی تر شدن فضای توییتر و عدم توجه به اعداد و ارقام مانند ریتوییت ها ، لایک ها و فالوورها ، اجرایی شد.

اظهارات سخنگوی توییتر در مورد بخش های مختلف نسخه جدید اپلیکیشن توییتر

شمارش فالوور فقط بخش کوچکی از این برنامه هستند که با تغییرات ظاهری جدید دیگر زیاد به چشم نمی آیند. سخنگوی توییتر اعلام کرده جزئیات دیگر مانند موقعیت مکانی ، تولدها ، تاریخ پیوستن به توییتر ، فالوورهای مشترک و تعداد افراد فالو شده کوچک تر از قبل شده اند. مدل تایپ کردن و فاصله بین کلمات هم تغیراتی داشته اند که سختگوی توییتر اعلام کرده این تغییرات می توانند مثبت و جذاب باشند.

بهبود فضای توییتر در آیندهتغییرات نسخه جدید اپلیکیشن توییتر در سیستم عامل iOS

تغییرات باید تاثیرگذار باشند و تلاش توییتر هم در این راستا بوده است ، آنها با تغییر اندازه این بخش ها تلاش می کنند تا بیننده دیگر کمتر از قبل به این بخش ها توجه کند. در مصاحبه های گذشته ، جک دورسی اعلام کرده بود که قصد دارد تا میزان توجه و اهمیت به این بخش را کاهش دهد. دورسی اعتقاد دارد که این کارها باعث می شود تا سیستم توییتر بهتر از قبل عمل کند.

شایعات اخیر در مورد تغییرات اخیر اپلیکیشن توییتر

شمارش فالوور توییتر یکی از بخش هایی است که توییتر تصمیم دارد تا فکر تازه ای در مورد این بخش داشته باشد. شایعات در ماه گذشته وجود داشته که آیا توییتر بخش لایک در توییت ها را حذف کند یا خیر اما هنوز گزارشی در این زمینه تایید نشده است. بعضی از این تغییرات به نظر می رسد که هم اکنون در نسخه اندروید توییتر انجام شده باشد. تغییراتی مانند اندازه بخش فالوورها ، تاریخ پیوستن به توییتر ولی بعضی از بخش ها هنوز از فونت بزرگ استفاده می کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها