آیا کلید ویرایش متن به توییتر اضافه می شود؟

0
403
آیا کلید ویرایش متن به توییتر اضافه می شود؟

آیا کلید ویرایش متن به توییتر اضافه می شود؟کالاسودا_ اخیرا خبرهای جالبی در مورد توییتر منتشر می شود و در تازه ترین خبر می خواهیم به صحبت های جک دورسی در مورد اضافه شدن کلید ویرایش متن به توییتر بپردازیم.

شایعات در مورد اضافه شدن کلید ویرایش متن

چند روز پیش مدیر توییتر یعنی جک دورسی در موسسه تکنولوژی هند حضور داشت و در همین بین از وی سوال شد که آیا ایده ای در مورد اضافه کردن قابلیت ویرایش به توییتر دارند یا خیر. این دقیقا سوالی بود که خیلی وقت است کاربران توییتر مطرح می کنند. جک دورسی اعلام کرد که به این موضوع فکر کرده اند ولی امکان دارد این کلید ویرایش متن فقط و فقط برای اشکالات تایپی فعال شود و دسترسی ها به آن محدود باشد. قطعا کاربران این امکان را نخواهند داشت که توییت چند ماه گذشته خود را به طور کامل تغییر دهند.

شیوه کار کلید ویرایش متن در توییتر

به بیان دیگر توییتر موافق اضافه شدن کلید ویرایش متن است ولی در صورتی که استفاده کاربران از این بخش فقط و فقط برای برطرف کردن اشتباه تایپی باشد. هر یک از کاربران توییتر امکان دارد در زمان نوشتن یک توییت اشتباه تایپی نیز داشته باشند و بخواهند سریعا آن را پس از انتشار تصحیح کنند.آیا کلید ویرایش متن به توییتر اضافه می شود؟

باگ های موجود در این زمینه از نگاه توییتر

مساله ای که توییتر با آن مخالفت دارد این است که کاربری بتواند توییت چند ماه گذشته خود را به طور کامل تغییر دهد و حتی محتوای پیام را به کلی عوض کند. منظور دورسی کاملا مشخص است وقتی فردی توییتی را منتشر می کند و کاربری دیگر محتوای آن را می پسندد ، می تواند پست را ریتوییت کند. حالا اگر نویسنده ، محتوای توییت را به طور کامل تغییر دهد ، کاربران ناراضی زیادی را خواهیم داشت که با محتوای جدید موافق نیستند و نمی توانند پیام ریتوییت شده را تغییر دهند.

مشکلات اخیر توییتر

در حالی که تیم توییتر و جک دورسی به دنبال روشی مطمئن برای اضافه کردن دکمه ویرایش متن به توییتر هستند ، این شبکه اجتماعی مشکلات زیادی از قبیل اخبار جعلی ، مناظره های سیاسی و پیام های تفرقه انگیز را در برنامه خود می بیند که این موضوع باعث تفرقه بین مردم در کشور آمریکا شده است. باید دید که در آینده چه اتفاقی برای این شبکه اجتماعی پرطرفدار رخ خواهد داد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها