گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ؛ یک میان رده یا یک پرچمدار؟

0
1272
گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ؛ یک میان رده یا یک پرچمدار؟

گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ؛ یک میان رده یا یک پرچمدار؟

کالاسودا- برخی ویژگی های گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت فاش شد. سامسونگ این روزها قصد دارد برخی رفتارهای موفقیت آمیز برندهای چینی را با سبکی متفاوت مورد استفاده قرار دهد. از این رو قصد دارد نسخه لایت پرچمدار خود را مانند برند هوآوی روانه بازار فروش کند. حال باید دید این میان رده قدرتمند با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت به طور کلی مشخصات ضعیف تری در مقایسه با پرچمداران این برند دارد. البته به نظر می رسد از نظر ظاهری این گوشی هوشمند میان رده در لباس یک پرچمدار روانه بازار فروش شود. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش Infinity-O است و با یک فریم فلزی روانه بازار فروش می شود

همانطور که بیان شد سامسونگ قصد دارد به منظور رقابت با برندهای دیگر به خصوص هوآوی، گوشی جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون 8150 روانه بازار فروش کند. این پردازنده در گوشی های نسخه اصلی و پلاس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این پردازنده در این خصوص مورد توجه قرار می گیرد که حضور یک پردازنده گران قیمت در نسخه میان رده سامسونگ برای اولین بار رخ خواهد داد.

 

گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ؛ یک میان رده یا یک پرچمدار؟

این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود و سامسونگ قصد دارد این محصول را با رم های نرم افزاری 4 و 6 گیگابایتی روانه بازار فروش کند. رم نرم افزاری 4 گیگابایت با حافظه داخلی 64 و نسخه دیگر با حافظه داخلی 128 گیگابایت وارد بازار فروش می شود.

دوربین این میان رده چه ویژگی هایی دارد؟

بیشترین شایعات در مورد این گوشی موبایل پیرامون دوربین این محصول است. مدتی پیش شایعاتی وجود داشت که نشان می داد این گوشی موبایل از یک لنز برای دوربین اصلی بهره می برد، اما به تازگی شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد این گوشی هوشمند با چیدمان افقی و دو لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت در کنار پرچمداران جدید این برند کره ای اواخر ماه فوریه و در مراسم MWC 2019 رونمایی می شود. سامسونگ همواره این گروه از محصولات خود را در ماه مارس وارد بازار فروش می کند. بر اساس شایعات موجود این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 650 تا 750 دلار وارد بازار فروش خواهد شد؛ قیمتی که کمی بالاتر از میان رده های هوآوی و هم قیمت با پرچمداران برندهای چینی است. با این وجود باید دید سامسونگ چه فروشی را برای این محصول تجربه خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها