توییتر باز هم اکانت های جعلی را پاک کرد

0
421
توییتر باز هم اکانت های جعلی را پاک کرد

توییتر باز هم اکانت های جعلی را پاک کرد

کالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد توییتر منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت باز هم اکانت های جعلی را پاک کرده است.

اقدامات توییتر طی ماه های اخیر در زمینه اکانت های جعلی

توییتر طی چند ماه اخیر تلاش کرده است تا خیلی از اکانت های جعلی را به طور رسمی از سرویس خود پاک کند و به همین دلیل چند سری فرآیند پاک سازی در سرویس خود انجام داده است. جولای گذشته خیلی از کابرانی که دارای فالوئرهای زیادی بودند با این موضوع مواجه شدند که خیلی از فالوئرهای آنها به صورت ناخودآگاه ناپدید شدند و میزان فالوئر آنها به طرز قابل توجه ای کاهش یافت اما بعد اینکه یک سری از اکانت ها دوباره بازگشتند ، توییتر اعلام کرد که این یک باگ بوده است و خیلی از اکانت هایی که سالم بودن آنها تایید شده است به حالت عادی بازگشته اند.

توضیحات فرآیند حدف اکانت های جعلی

شرکت تحقیقاتی کلاهبرداری تبلیغاتی Social Puncher اعلام کرده است که بعضی از کاربران حدود یک سوم کاربران از دست داده خود را دوباره به دست آورده اند اما اکانت ها دوباره روز جمعه ناپدید شده اند. آنها تنها افرادی نیستند که این موضوع را مشاهده کرده اند ، ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده است که میزان فالوئرهای او طی چند روز اخیر حدود 20 هزار نفر کاهش یافته است. به نظر نمی رسد که ایلان ماسک اکانت های جعلی را خریداری کرده باشد اما افرادی که چنین اکانت هایی را خریداری کرده باشند با کاهش فالوئر مواجه خواهند شد. توییت ایلان ماسک به صورت زیر بود :

« فکر کنم توییتر در حال حذف اکانت های جعلی ، کلاهبرداری یا غیر فعال است. فالوئرهای من طی چند روز گذشته حدود 20K کاهش پیدا کرده است. »توییتر باز هم اکانت های جعلی را پاک کرد

هدف اصلی توییتر درباره حذف اکانت های جعلی

هدف اصلی این کمپانی بررسی موشکافانه اخبار جعلی است که از سمت روسیه بر روی برنامه های اجتماعی منتشر می شود. توییتر تمام اکانت ها و ربات های این برنامه اجتماعی رو از طریق پروژه ای به نام پروژه Megaphone تحلیل و بررسی می کند. این پروژه همچنین می تواند اکانت های جعلی رو شناسایی کند و بعد آنها رو مورد بررسی قرار دهد.

توییتر از توضیح هر چه بیشتر در مورد این پروژه خودداری می کند و صرفا اطلاعات جامعی رو به عموم اعلام کرده است اما با توجه به گزارش ها و خبرها ، توییتر تلاش خود رو برای پیدا کردن ربات های جعلی افزایش داده است. در ماه می 2018 ، توییتر حدود 9.9 میلیون اکانت مشکوک رو شناسایی کرد که در این آمار نسبت به اواخر سال 2017 سه برابر افزایش پیدا کرده است.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها