آشکار شدن طراحی داخلی خودرو برقی شیائومی SU7 + عکس

0
41

اولین تصاویر رسمی از کابین و طراحی داخلی خودرو برقی شیائومی SU7 منتشر شد.

به گزارش کالاسودا، بزرگترین نکته قابل توجه در داخل خودرو، وجود کلیدهای فیزیکی است که باعث شگفتی شده است.

واقعیت این است که بسیاری از کاربران خودروهای برقی از نبود کلیدها و دکمه‌های فیزیکی شاکی هستند.

رانندگان از اینکه همه چیز لمسی است و برای رسیدن به عملیات مورد نظر باید از روی صفحه نمایش عملیات خسته کننده را دنبال کنند، ناراحت به نظر می‌رسند.

به همین خاطر شیائومی اگرچه دیر وارد بازار خودروهای برقی می‌شود، اما دست کم قبلش به نظرات کاربران اهمیت داده و کلیدهای فیزیکی را در SU7 تعبیه کرده است.

نکته بعدی اینکه طراحی داخلی خودرو شیائومی، راننده محور است.

در نگاه اول متوجه فرمان صاف با سوئیچ‌های لمسی و دو کنترلر گرد در هر طرف فرمان هستیم.

صفحه مرکزی شبیه به وسایل نقلیه تسلا افقی است در حالی که طراحی کنسول مرکزی دارای برخی از فاکتورهای طراحی از روی NIO و XPeng  است.

یک ردیف شسته و رفته از دکمه‌ها، دقیقاً زیر دست راست راننده ، مسئولیت تنظیم هوا ، ارتفاع سواری و تنظیم اسپویلر بال عقب را بر عهده دارد و دکمه شروع/توقف در بالای آن واقع شده است.

در پشت فرمان ، نمایشگر ۵۶ اینچی UHD وجود دارد که تمام اطلاعات مهم را به راننده نمایش می‌دهد.

کنسول مرکزی نیز بسیار بلند است و همراه با داشبورد کم عرض و درهای بسته بندی شده ، یک احساس پیله مانند برای راننده و مسافر جلو ایجاد می‌کند.

با توجه به عرض داشبورد به نظر می‌رسد که دید به جلو بسیار عالی است ، با این که شیشه جلو اتومبیل واقعا کم نشسته است و هر دو گلگیرهای جلو برجسته به وضوح لبه‌های ماشین را نشان می‌دهند.

این جزئیات، یک طراحی اتومبیل کلاسیک اسپرت را نشان می‌دهد و اینکه شیائومی چقدر به جزئیات پرداخته است.

صندلی‌های جلو دارای پوسته‌های منفرد با رو سری‌های ثابت ، با پیچ و مهره‌های جانبی بالا و پشتی‌های عمیق هستند و با توجه به طرف‌های جانبی بلند و همچنین صندلی‌های ورزشی، ثابت می‌کند که شیائومی دنبال مشتری خاص برای اولین خودرو برقی خود است.

خودرو SU7 به عنوان یک ماشین مناسب با یک فضای داخلی راننده محور ، صندلی‌های ورزشی و داشبورد کم عرض که نمای گسترده‌ای را به جلو توسط گلگیرهای جلوی خمیده ارائه می‌دهد؛ ما را به یاد پورشه تایکان می‌اندازد  که البته این امر تصادفی هم نیست.

«لی جون» مدیر اجرایی شیائومی وعده داده است که تحویل‌ها را از نیمه اول امسال شروع کند و اگر به آوریل نگاه کنیم این تاریخ درست بعد از نمایشگاه خودرو پکن خواهد بود و شرکت در حال افزایش تولید است تا انتظار هیچ مشتری بالقوه‌ای را به تعویق نیندازد.

منابع غیر رسمی از قیمت ۳۹۱۰۰ یورو برای مدل پایه ۲۹۵ اسب بخاری و ۴۷۳۰۰ یورویی برای نسخه مکس با ۶۷۳ اسب بخار قدرت، گفته‌اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها