آلفارومئو میلانو کراس اوور ایتالیایی با زبان طراحی جدید

0
12

آلفارومئو میلانو، جدیدترین خودرو برند ایتالیایی آلفا رومئو است که زبان طراحی جدیدی را به نمایش گذاشته و با پیشرانه برقی و هیبریدی به عنوان خودروی کامپکت راهی بازار می‌شود.

به گزارش کالاسودا، میلانو روح آلفارومئو را را اشتیاق خاصی در خود پذیرا شده و با برآمدگی در جلو و عقب با گلگیرهای پهن و خط کمربند مانند، ظاهری عضلانی به خود گرفته است.

چراغ‌های جلوی سه در سه و چرخ‌های ۱۸ اینچی استاندارد و ۲۰ اینچی نریم پرفورمنس، میلانو را خاص کرده است.

نسخه برقی دارای یک موتور تک با باتری ۵۴ کیلووات ساعتی است.

در فرم استاندارد، ۱۵۶ اسب بخار قدرت تولید می کند و در چرخه WLTP بردی معادل ۴۱۰ کیلومتر دارد.

تریم Veloce قدرت را به ۲۴۰ اسب بخار افزایش می‌دهد و همچنین دیفرانسیل خودکار قفل شونده مکانیکی با فرمان بهینه شده، سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمزهای بزرگ و چرخ های ۲۰ اینچی را روی تریم پرفورمنس دریافت می‌کنید.

آلفارومئو به مبادله برای برد اشاره‌ای نمی کند، اما تمام نسخه‌های برقی می‌توانند با شارژرهای سریع ۱۰۰ کیلوواتی DC از ۱۰ تا ۸۰ درصد را در ۳۰ دقیقه شارژ سریع کنند.

انتخاب هیبریدی میلانو به معنای یک موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی ۲۱ کیلوواتی است که در جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه ادغام شده است.

مجموع قدرت در مدل هیبریدی۱۳۶ اسب بخار است که در تریم ایبریدا Q4 یا چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورد. عملکرد فقط برقی در هیبریدی تا سرعت 93 مایل در ساعت {۱۴۹ کیلومتر} در دسترس است، اگرچه هیچ اشارهای به این وجود ندارد که تا چه حد می توانید بدون روشن شدن موتور بنزینی پیش بروید.

این خودرو مخصوص بازار اروپا تعریف شذه است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها